Jatakkbeggedeler Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Har idag sandblåst deler av hjulbuene (ytre) mine. Etter å ha fått vekk all rusten tørket jeg over med tynner og sprayet på sink grunning. Etter det la jeg på et ganske tykt lag med "Plastic Padding Understellsmasse" (tykt seigt stoff, ligner litt tectyl i konsistens.) Vil dette holde, eller er det noe jeg kunne forbedret? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Det skal holde om du har gjort bra arbeid.. Hvorfor hadde du understellsmasse på hjulbuene? Du kunne heller hatt lakk på.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jatakkbeggedeler Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 La på understellsmasse fordi det er på en plass som er veldig utsatt for stensprut. Og attpåtil er det veldig vanskelig å komme til med lakk uten å rote noe fryktelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 zinken er jo ikke så tett som en 2K lakk er, så hadde du kostet på det, hadde du fått en tett hinne, og tyk og god fordi du brukte pensel.. Så en haug med teckty etterpå som du har hatt...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadland Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 det kommer til å ruste igjen for understellsmasse er ikke vantett og det er ikke zink spray heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ok, så om du skal gjøre det perfekt blir det zink, lakk 2-3lag, klarlakk 2-3 lag også tectyl? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ok, så om du skal gjøre det perfekt blir det zink, lakk 2-3lag, klarlakk 2-3 lag også tectyl? det hørtes bra ut ja. men husk å bruk to komponente lakk. ikke en komponent som f.eks spray lakk. det er søppel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg