Gå til innhold

skjer om vinteren da?

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er helt dødt her på jetta Forumet..

 

Kjipt det..

 

Men da kan jeg jo stille et spm kanskje da..

 

Er det PES og skifte Fronthøytalerne med noe LITT bedre?

 

Morra mi lager bedre lyd enn de høytalerne..

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Er helt dødt her på jetta Forumet..

 

Kjipt det..

 

Men da kan jeg jo stille et spm kanskje da..

 

Er det PES og skifte Fronthøytalerne med noe LITT bedre?

 

Morra mi lager bedre lyd enn de høytalerne..

 

Er vel de orginale du tenker på som sitter på hver side oppå?? De er vel ikke så store i dim så hedde heller satsa på å kappe til en plate som du trekker med filt f.eks og skrur fast nederst på døra di.. Tar bort det plastikk-greiene der og legger plate på ca 20cm langs nedkant av døra... Så kjøper du deg et frontsett med delefilter og diskant.. jeg har 6,5" der... så fester du delefilteret på innsiden av døra med noe plastikk rundt og setter diskanten på toppen av dørtrekket el noe.. Da blir det mye bedre lyd skal du se! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WvFreak - Det var en stygg hatthylle det. Skal få ordnet meg et nytt Digital Kamera så kan du se hvordan det er gjort i bilen min ;)

 

Anyway, når det gjelder dørene forran ville jeg tatt å fjernet de søppelkassene / lommene nederst og bygd dem igjen. Har gjort det med min bil. Har svart trekk i dørene og bygde igjen med svart skinntrekk, Ble veldig bra.

 

Kan kaste inn noen bilder etterhvert...

 

 

///

 

Offtopic så er jeg veldig imponert over Rs fangerene av glassfiber. Bilen gikk av i en sving i 30 km/t og brannt ned et skillt. Fangeren fikk minimalt med skader, men gikk værre utover venstre forskjerm, han som var sjofør for meg ( var drita jeg ;D ) hadde full sving mot høyre og så smalt hjulet opp i hjulbuen.

 

Så nå har jeg kjøpt 1500,- i lakk, tynner, herndet, glassfiber og sparkel. har en ny hvit skjerm liggende, så nå blir det bare å jobbe. Får lånt en lakkhall så jeg håper resultatet blir bra.

Når jeg først er igang så skal bakfangeren hellakkeres.

Håper det går bra, Vil få litt fargeforskjell da den giftgrønne fargen som er der er alt litt småfalmet. Men hele bilen skal friskes opp til sommeren...

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Spania en liten stund, så Jettan har forsåvidt bare stått på karosseriverkstedet og antakelig mottat endel støv og småriper:mad: Håper å få den ferdig i løpet av uken, er forsåvidt bare montering av støtfangere og kanalskjørt igjen så er det kosmetiske ferdig, så blir det en større service tenker jeg og tectyl behandling.

Offtopic: Mi casa:D Spaniatur_031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer , de kommer.

 

BTW:

Må si at jeg er veldig imponert over Dietrich sine RS fangere. De tåler mere juling enn jeg hadde trodd.

 

1 Juledag så lånte en kamerat av meg bilen min og kjørte av veien. rett over et skilt som klappet rett ned. Fangeren som er av glassfiber fikk en real sprekk i kanten og litt over blinklyset.

Sideskjermen ble totalvrak da hjulet ble slått opp i hjulbuen.

 

I helga så støpte vi opp fangeren, og spraklet, pusset opp ny skjerm og pusset ned bakfanger når jeg først var igang.

Fikk lakkert alt og lå på tørk i 1 døgn i 25 grader med avsug og lav fuktighet. Resultatet ble bra og må si meg kjempefornøyd.

Lakk, tunner, hernder, reparasjonsett til glassfiber, sparkel, tectyl, pussepapir - 1500,- Nå er bilen helgrønn men noen svarta kontraster og man kan ikke se at det har vært en skade engang. som NY!

 

Eneste jeg glemte var å kople til utetermostaten , så instrumentet sier 30 - . Hehe.

Fikk også byttet speil til justerbare speil, hadde gamle 85mod speil. og fiksa tuta :)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

hvordan fikset du tuta vår?

 

Av alt jeg skriver så er det tuta du hegner deg opp i ;)

Nei, hos meg så hadde bare kablene irret rundt tuta. Rattet, navet og alt funker. Men ved visse svinger så vil den ikke... Rart sak... Har tenkt å ta av rattet og lage en annen patent, bare finne ut hvor den mister kontakt

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har tenkt å starte en egen tråd her om min jetta om ikke så lenge, bare få tatte noen nye bilder....

 

Men i mellomtiden så har jeg tatt å montert en mic bak ved eksosanlegget og kjørt for å høre resultatet.

 

Her kan dere laste ned og høre:

 

Kaldstart

Tomgang

Kjørt ut av en parkeringsplass

Dro ut 1 , 2 og satt den i 3 gir

 

 

PS: Dette er en helt vanlig VW Jetta 1.8 GTI med effektanlegg.

 

Når jeg får ordnet bilder til bilen så lager jeg en egen tråd ;)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår