drawz Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hei! Har planer om å koble til tåkelykter til min 97 mod golf 3, av typen med slike LED pærer. Har bryter inni bilen for tåkelys. Men har ikke peiling på hvor jeg skal koble til disse lyktene. Noen som har gjort det før og har noen tips? evnt. koblings skjema med bilder osv. Setter stor pris på alle svar. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 søk opp på bilforumet, så får du svar:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 greide ikke å finne noe god beskrivelse på det. Hadde vært flott om du/noen kunne ha funnet en link til meg? leting er ikke akkurat min beste side :P Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Åpne panseret på bilen, rett bak panserlåsen, over radiatoren finner du en rund koblingsboks, denne kan deles i to. På delen til høyre skal du stikke inn de originale kabelskoene. Husker ikke i farten hvilke stikk du skal bruke, men få noen til å slå av og på lysene mens du måler med et multimeter. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 takker :) skal se på det i morgen. Får håpe det ordner seg :D Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 takker :) skal se på det i morgen. Får håpe det ordner seg :D Var du på Tiller igår? syns jeg så bilen:p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 står forklart i DIY tråden vel? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Var du på Tiller igår? syns jeg så bilen:p ja, jeg var det :) Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 men hva om det ikke er de orginale sprederne da? skulle ha montert noen selv jeg, men ikke så lett gitt :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 men hva om det ikke er de orginale sprederne da? skulle ha montert noen selv jeg, men ikke så lett gitt :P Har de nye tåke/kurvelysene/sprederne dine en + og en - pol? Hvis ja, så kan du bruke samme fremgangsmetode som ved orginale. Hvis nei, så er jeg veldig interessert i hvilke lys du har.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Bare følg denne posten, fungerer utmerket: http://www.bilforumet.no/golf-3/62527-d-i-y-do-it-yourself-trad.html#post629876 På biltema selger de et "ekstralys-sett" med alt du trenger av sikringsbok, ledninger, relè osv. http://biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Belysning/Ekstralys/Monteringssett-for-ekstralys/ Jeg brukte art. nr. 42686. Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 jeg fant det ut.. hehe ;) fikk vite jeg måtte ha den gule lednigen.. men det var visst den gule og hvite.. hehe.. så nå lyser det så fint foran der:D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg