Gå til innhold

Sladde prosjekt.

Ranger emnet


Hattori

Anbefalte innlegg

Corolla 81 mod.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Er det noen som ka hjelpe meg med og finn deler som manifoil,2,5" eksos,luft filter som puster litt mere.Dette er vist ikke hoe de vanligste butikker har.Bilen er i 100% perfekt tilstand og vil ikke ødelegge for mye.Kun 1 eier.min bestemor har kjøpt den ny i 82 og ALLE 10 000 km cerviser er fulgt.finnes ikke skader el rust i det hele tatt...Dette er ikke en prosjekt bil man lenger kommer over ;-) Noen som kan hjelpe meg litt el har intersse for den nye perfekte sladde bilen min???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng opp noen bilder a.. :)

Men hvis denne er så strøken som det den høres ut til å være kommer jeg og henter den. Du får ikke lov til å bruke denne opp til slædding, enkelt og greit.. :)

 

Er det 1.3 eller? Skal satse bra hvis du får denne til å slippe på annet enn snø og is ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde jeg galt?er ny her og vil bare diskutere og få noen gode råd kansje...

 

Siterer her fra sticky-tråden i prosjektforumet:

REGLER

 

§1 Alle prosjekt tråder skal ha lik type tittel.

 

brukernavn: Biltype - Prosjektnavn

Eksempel:

 

Marius : Nissan 200sx S14 - S14,5 prosjekt

 

Alle plikter selv og forandre sin tittel til det nye systemet.

TIPS! Nå kan du endre tittel selv ved å redigere første innlegget ditt!

 

§2 Det første innlegget i tråden skal ha bilder av bilen og forklaring på hva som skal gjøres.

 

§3 Det er ikke lov å misbruke muligheten for å bruke HTML kode i prosjektet sitt. Dette vil føre til 3 mnd utestengelse fra forumet

 

Du må altså endre navn på tråden og legge til bilder i første innlegg. Når du har endret dette kan du flytte den tilbake selv. Alt dette kan du gjøre ved å redigere første innlegg i tråden. Lykke til :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

div2_056.jpg

 

Fant bilde :)

 

TE71 Kombi.

Dette er en sjelden bil. Er den dønn strøken og den forblir det noen år framover blir den fort verdt 20000kr. Disse kom med 1,6l (Toyota's 2T-motor) og finnes noe trimdeler litt rundt omkring i verden.

 

Begynner å bli vanskelig å finne deler til disse i "vanlige" butikker.

 

toyotaoldies.de er en veldig flott oversikt over gamle Toyotaer. Står på tysk men rimelig lett å forstå.

TSCN.NO er vel det beste norske forumet for slike biler.

- Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996

- Toyota CelicaSupra MA61 1986

- Toyota Celica GT RA40 1978

- Toyota Cressida RX60 1982

- Toyota Carina TA60 1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei disse begynner å bli sjeldne :) Vær forsiktig med den, og ikke sett på for mye jallagreier. Sørg også for å få rustbeskytta understell og alle hulrom. Selv om bilen er rustfri nå, tar det ikke lang tid før det begynner på salta veier. Jeg hadde selv en '84 corolla som var rustfri når jeg fikk den, men etter 3 år på salta veier, og ingen rustbeskyttelse begynte det jaggu å dukke opp litt etter ei stund!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår