joachim_ Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Er det samme varmapparat 'modul' i en 83 modell som i min 88 modell?? Mye arbeid å ta dette ut, så håper på kjapt svar sånn at eg slipper og ta det ut.!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 er vel det samme så lenge det ikke er ac. du må ta ut hele dashn for å få ut varmeapparatet, mange sier at dette er noe jævlig med arbeid, men jeg syntes ikke det var så ille:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Er det samme varmapparat 'modul' i en 83 modell som i min 88 modell?? Mye arbeid å ta dette ut, så håper på kjapt svar sånn at eg slipper og ta det ut.!!! :) skal visstnok være tilstrekkelig å ta det ut bare ved å ta ut midtkonsollen bare.men enklest å ta ut hele dashen da, iallfall på den bilen du skal ha det inni.er jo ikke så mye arbeid mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Man trenger absolutt ikke ta ut dashbordet for å få det til...men er klart, har man ute dashen av andre grunner så... Bare demontere midtkonsoll og forsterkninger, går i grunnen veldig greit. Tar noen timer uansett. Jeg hadde ute passasjerstolen (ikke pga av byttet), følte kanskje det hjalp litt=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_ Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Man trenger absolutt ikke ta ut dashbordet for å få det til...men er klart, har man ute dashen av andre grunner så... Bare demontere midtkonsoll og forsterkninger, går i grunnen veldig greit. Tar noen timer uansett. Jeg hadde ute passasjerstolen (ikke pga av byttet), følte kanskje det hjalp litt=) var kje planen å ta ut dashen, blir vel midtkonsollen. + det rundt.. Men vist de er likt så er det vel bare å sette i gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 er ikke mye mere jobb å ta ut dashn når du først har plukket ut midtkonsollen, er bare snakk om noen få ledninger og skruer:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bella6 Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Du tar ut hanskerom og deksler på sidene og forsterkninger og wirer og 2 kjøl slangene. Er ikke så gale som folk skal ha det til.hehe Siter Pumpen i bött, sota gött;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlingen Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 driver å gjør det samme i bilen min nå, men får faen ikke apparatet ut, sitter liksom fastklemt mellom kanalene til gulvlufta og luftinntaket på toppen så er ikke til å rikke:P Noen tips til hvordan jeg skal få det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 driver å gjør det samme i bilen min nå, men får faen ikke apparatet ut, sitter liksom fastklemt mellom kanalene til gulvlufta og luftinntaket på toppen så er ikke til å rikke:PNoen tips til hvordan jeg skal få det ut? Prøvd med litt rå makt? Gjorde dette for ikke lenge siden, kom greit ut da... Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlingen Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Prøvd med litt rå makt? Gjorde dette for ikke lenge siden, kom greit ut da... jau da, røska det ut i dag, men tror nok det blir en dritt jobb å få det inn igjen:P. Men det laget med sånn isolasjon som ligger, må det være dær eller går det greit uten? Med tanke på varme og plastikk osv:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg