_MDS_ Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 haha...er i oslo området for tiden... folk er er totalt udugelig til alt ass... ikke kan de jobbe, fryser på fingra...og i tillegg ligger de igrøfta med bilen sin etter 5 cm snø! hahaha... Kjære deg du er en komplett idiot jo. Jeg bor ikke engang i oslo, men du var drøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 heheh:D dakar!:P må du gå på egne føtter i helga nå? heheh:Dmeldt varmegrader til uka ja, men det kan jo bli veldig glatt om kveldene til langt utti neste uke Du kunne tørke av smilet ditt rimelig kjapt ja! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Du kunne tørke av smilet ditt rimelig kjapt ja! ;) det var ikke glatt så lenge!:D å nei jeg kan ikke tørke av meg smilet, for det er snart SOMMER:D:D:D:D:D Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 det var ikke glatt så lenge!:D å nei jeg kan ikke tørke av meg smilet, for det er snart SOMMER:D:D:D:D:D Ja! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg