20vturbo quattro Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 jeg trenger virekelig en ny map sensor til min audi 200 20v. er det noen av bil huene her inne som vet ca hvor mye det koster å få skiftet til som tåler ca 2 bar ladetrykk??? har hørt med krb men han hadde ingen og ikke fikk tak i. den som sitter der orginalt tåler ikke mer enn litt over kiloen..det suger. noen som vet????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Ta kontakt med Jonus racing.. Jon Reinertsen er det vel han heter.. Han har nok noe du kan bli hjulpet med ;) Du finner han under medlems listene her på forumet under jonus, å du kan søke.. tror du finner tlf nr hans en plass her.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Jonus: 92607078 RS2 passer, da kan du kjøre 2bar. Har hørt at folk begynner å bruke 3,3bar map nå. Du må også ha nytt program når du bytter map men det regner eg med at du veit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20vturbo quattro Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 jeg har sendt han en melding. takk for svar. jeg har allerede chippa den så det er bare den sensoren som gjenstår. lurer på å skifte ut til en større turbo og men det blir litt senere. hvis det noen som har bra tips så er det bare å si ifra!!!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by 20vturbo quattro jeg har allerede chippa den så det er bare den sensoren som gjenstår. Er chippen programert for 3 bar mapsensor da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 er skifta map-sensor på min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg