kenwood Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Bare for å avklare dette. Jeg jobber med dette daglig. Per definisjon i kjøretøyforskriften finnes det bare 3 typer dekk..Diagonaldekk , dekk og piggdekk. Så lenge dekkene er av samme dimensjon og load indeks så kan du ha forskjellige fabrikat på samme aksel. Et piggfritt dekk eller et avpigget vinterdekk er også godkjent sammen med sommerdekk, men her må du være obs på hastighetskode. (hvis dekket er m/s merket så trenger ikke dekket å ha samme hastighetsmerking) Men dimensjon og load indeks må stemme.:race Dette stemmer ikke ifølge pkk kurset jeg var på i høst.regner ikke med at dem gommer med feil info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Dette stemmer ikke ifølge pkk kurset jeg var på i høst.regner ikke med at dem gommer med feil info. Link, sitat fra eller henvisning til forskrift der dette står..? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Dette stemmer ikke ifølge pkk kurset jeg var på i høst.regner ikke med at dem gommer med feil info. Riktig. SAMME TYPE dekk, altså ingen blanding av vinterdekk/sommerdekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg