Ryeng1 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 si ifra om hvordan det blir med s4 fangeren på da:)om det blir god plass til intercooler uten å måtte skjære for mye i fangeren!mange som sier det er trangt inni fangeren til cooler så de må eventuelt skjære ut en god del inni fangeren:( Tok noen bilder av IC og fangeren istad så skal slenge de inn snart. Hadde ikke mer enn 2-3mm å gå på fant jeg ut :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Jeg vil ha slik på panseret som du har. Er utrolig tøfft. Sett flere som har det, men skulle likt å sett en how-to på det. Nydelig bil du har! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Bilder:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Jeg vil ha slik på panseret som du har. Er utrolig tøfft. Sett flere som har det, men skulle likt å sett en how-to på det. Nydelig bil du har! Takk for det! Det er ikke store jobben egentlig. skjærer ut et hull i panseret som er litt mindre enn Audi ringene som skal festet oppå hullet. Veldig enkelt :) kan se om jeg får tatt et nærbilder ovenifra og et under panseret ikveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Bilder:D dei kjem dei kjem! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 ble noen dårlig mobilbilder, men bedre enn ingenting vel? :) traangt om plassen.. vet den er møkkete ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 hehe,det går akkurat det der:)hehe ser du den godt gjenom fangeren a? hva slags mål er det på ic`en din?kjekt å vite til je skl gjøre det samme en gang:)men du har fortsatt plass til tåkelysene med den montert i fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 hehe,det går akkurat det der:)heheser du den godt gjenom fangeren a? hva slags mål er det på ic`en din?kjekt å vite til je skl gjøre det samme en gang:)men du har fortsatt plass til tåkelysene med den montert i fronten? Går akkurat med S4 front. syns ikke noe særlig med denne fangeren desverre. Men ville ha en cleanere look, derfor jeg kjøpte S4 fangeren. Kan måle størrelsen på IC'en etterpå. Har akkurat ikke plass til grøftelyset på høyreside da det ene røret til IC er litt for mye bøyd. Fikk kjøpt vridbart rør igår, så skal mekke no imorgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Går akkurat med S4 front. syns ikke noe særlig med denne fangeren desverre. Men ville ha en cleanere look, derfor jeg kjøpte S4 fangeren. Kan måle størrelsen på IC'en etterpå. Har akkurat ikke plass til grøftelyset på høyreside da det ene røret til IC er litt for mye bøyd. Fikk kjøpt vridbart rør igår, så skal mekke no imorgen ;) hehe,skjønner hva du mener!trenger ikke å synes så lenge enn veit enn har det:)litt ekstra må enn vel regne med men da er det plass hvertfall!er på tide å bytte det meste av slanger og div på min så kan likså godt bytte til frontmontert:) har du hatt ut den gamle ic`en som er originalt der el!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 hehe,skjønner hva du mener!trenger ikke å synes så lenge enn veit enn har det:)litt ekstra må enn vel regne med men da er det plass hvertfall!er på tide å bytte det meste av slanger og div på min så kan likså godt bytte til frontmontert:) har du hatt ut den gamle ic`en som er originalt der el!? Hehe, skjønner ;) like greit det da ja :) en del tøffere med fmic også enn del lille orginale. Ja, har tatt ut orginalen og satt inn en større :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ble montert nye frontlykter igår, her er et par bilder. :) ble tatt med mobilen så er ikke veldig god kvalitet, men men ;) og et par av takspoileren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 du har ikke ett bilde av selve mapsensoren og dens løsning? på intercoolern:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 du har ikke ett bilde av selve mapsensoren og dens løsning? på intercoolern:) Sorry gitt, dårlig med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Grom er'n! :D Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Grom er'n! :D hihi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg