Gå til innhold

Hvor skal du den 14-15 sept ????

Ranger emnet


Code-Man

Hvor skal du helga den 14-15 sept ????  

60 stemmer

  1. 1. Hvor skal du helga den 14-15 sept ????

    • Jeg skal kun på RIGHT ON GATEBILFESTIVAL
      16
    • Jeg skal på Gatebil på Rudskogen, begge dagene
      27
    • Jeg skal på Rigth On treff lørdagen og Gatebil sønndagen
      12
    • Jeg skal ikke på noen av delene...
      7


Anbefalte innlegg

Gatebil på meg og. Må jobbe litt. Blir nok stående å dirigere biler oppe på plassen igjen så dere får komme å si hei. Er litt kjedelig å stå der i lengden :) men man får jo se alle bilene som kommer da.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Hadde egentlig tenkt motsatt.. Gatebil på lørdag, og Gardemoen søndag.. eller skjer det ikke noe spennede på gardemoen på Søndag?

 

På søndag blir det ET-racing, dvs. 402 meter med eliminering. Kan bli mer moro enn du aner, kommer med mer info senere (det mangler fortsatt et par brikker) :)

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiva er skeiv den men holder enda, vanskelig å få tak i ny motor:( . Har du fått skrudd opp trykket nå? Hvis ikke må du ta deg en tur så vi får prøvd med skikkelig trykk. Er jo ikke så langt så du kan vel ta deg en kosetur over fjellet alikevel:). Angående effekt, har du fått målt din? Ikke samenlign med min med de feilene vi påpekte under prøveturen. Plugger og tenning, blir litt feil liksom. Men det hadde vært veldig morsomt å fått en norsk miata på rullene. Tar du utfordringen?:D Din gikk jo veldig bra mot slutten av dagen.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Angående effekt, har du fått målt din? Ikke samenlign med min med de feilene vi påpekte under prøveturen. Plugger og tenning, blir litt feil liksom. Men det hadde vært veldig morsomt å fått en norsk miata på rullene. Tar du utfordringen?:D Din gikk jo veldig bra mot slutten av dagen.

 

Bilen går betydelig bedre nå enn etter rudskogen sist. Jeg har fått Ken på Flyin Miata til å tune bilen i 3 omganger via datalogging. Har du tilgang på DYNO Åge? Det er klart jeg er klar for å gjøre et par kjøringer på rullene!

Tormod

Rød 90`MX-5, FM2 - turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke det men det koster jo ikke all verden her i nabo landet. Vet ikke eksakt pris men det er jo bare å ta ettpar telefoner det. Må få prøve bilen din snart da :). Kommer du for en pizza en kveld:D.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Kommer du for en pizza en kveld:D.

 

Få`kke lov av Kona å date folk jeg treffer på nettet;)

 

Not!

 

Vet du om noen ruller i Bohuslæn? Kunne kombinere en tur på rullene med pizza, selv om jeg nok er fullbooket frem til midten av september.

Tormod

Rød 90`MX-5, FM2 - turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

På søndag blir det ET-racing, dvs. 402 meter med eliminering. Kan bli mer moro enn du aner, kommer med mer info senere (det mangler fortsatt et par brikker) :)

 

Da begynner brikkene å falle på plass, det blir med ganske stor sikkerhet lisenskurs lørdag kveld, så da kan de som vil kjøre mer ta lisens og stille mot de store kanonene i ET-racing på søndag. Dette er så ferskt at detaljene om påmelding, priser, tidspunkt og sted ikke er klare ennå.

 

Bjørn Vidar Pedersen

Gardermoen Raceway

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår