Gå til innhold

Skjærtorsdag 09.04.09

Ranger emnet


Nico_19

Anbefalte innlegg

Skjærtorsdag er altså den 09.04.09 i år. de fleste har fri fra skole og jobb, og da betyr det svenksetur *strømstad*

 

Rånernes dag går ut på: oppmøte tidlig. kolonne fra shell strømmen, folk henger seg på av rånere, blir fort jævelig mange;) er i strømstad, har det kult og er sosiale, mange drikker, full fest hele dagen, så er det meet i halden i 8 tia på kvelden som hvert år. omtrendt hvert år har det vært nærmere 10.000 rånere fra helee norge med biler i strømstad. alt fra harry volvor, til blodheite amrikanere, til den mest sporty japsebilen til en villhest av noe italiensk.

 

er også "runden" som går ut på og kjøre i kolonne i strømstad i en stor runde rundt hele byen som egentlig alle er med på:)

 

Husk også at den 06.04.09 er det lov å sette på sommerhjul;)

 

 

håper noen legger ut bilder fra i fjor.!

 

 

skal vi si oppmøte kl 07:00 som i fjor.

 

09.04.09 er datoen

 

07:00 er tiden

 

shell strømmen er stedet!!!

 

dette må dere ikke gå glipp av, det er den desidert mest gjennomførte dagen av alle hvis været er topp;)

 

Hvis dere ikke skal bli med, har noe dritt og slenge om dagen eller hvor harry vi er elle lignende kan dere være såpass voksene at dere driter i å skrive noe på dette temaet

Endret av Nico_19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje jeg skulle ha hivi meg med her og :o Jeg har bil, men mangler lappen og noen å kjøre med :p Så får se, kanskje noen har lappen men ikke bil :D Noen som forresten vet om det er lov å øvelseskjøre i sverige?

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle ha hivi meg med her og :o Jeg har bil, men mangler lappen og noen å kjøre med :p Så får se, kanskje noen har lappen men ikke bil :D Noen som forresten vet om det er lov å øvelseskjøre i sverige?

 

Dette er ikke lovlig med Norsk L mener det er lov om man har

 

grønt [övningskör] klistremerke bak men stol på meg ikke kult med det i strømstad på skjærtorsdag

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke lovlig med Norsk L mener det er lov om man har

 

grønt [övningskör] klistremerke bak men stol på meg ikke kult med det i strømstad på skjærtorsdag

 

Haha, får vel bare drite i det da :p Litt synd, for hadde vært kult å dratt dit..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, får vel bare drite i det da :p Litt synd, for hadde vært kult å dratt dit..

 

får leie deg en sjafør da, har vel en kammerat eller noe som stiller opp?!:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår