Jason940 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Gratulerer med knall bil :) Kjører en 2004 modell selv, og er knall fornøyd, artig bil. Er nok gjort en del mindre med min, men det kommer seg etterhvert.. hehe du får komme deg inn på http://www.club-honda.org/ :) Takk i like måte. Er registret på club honda forumet, har bare ikke vært så aktiv der ennå:) Har litt mange baller i luften for tiden, så tiden løper fra meg om dagen..... Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Flott bil, er glad for at noen satser på biler med litt motor i framfor kjedelige 90hk`ere :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Flott bil, er glad for at noen satser på biler med litt motor i framfor kjedelige 90hk`ere :) Takk... Ja den er absolutt ikke kjedelig, det kan jeg skrive under på :D Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Er ikke så dyr å forsikre, ca 6000,- Er et Mugen emblem ja, noe tidligere eier har satt på. Pluss noen klistremerker. Klistremerkene skal fjernes da de ikke er så pene lengre. Du kan få kjøpe ctr`n min når jeg får råd til å kjøpe meg S2000:) Hvor har du denne forsikret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Hvor har du denne forsikret? Ikke noe spesielt selskap, men nå er jeg 28år, full bonus og ingen førere på bilen som har hatt lappen i mindre enn 5 år. Avansert tyverialam hjelper også veldig mye på prisen:) Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 sikla lenge på denne. men ble hus istedet.. så får ta ep3 neste år.. :) Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTR-R32 Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Grattis med bilen, kjempe bil etter min mening! Jeg som forresten er tidligereeier så du for bare si i fra om du lurer på noe ved bilen! Mvh, Dag Siter xHonda Prelude 98 xHonda Civic Type R 04 Nissan Skyline GTR R32 90 xLotus Elise MK2 02 Porsche 944 Turbo 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Grattis med bilen, kjempe bil etter min mening!Jeg som forresten er tidligereeier så du for bare si i fra om du lurer på noe ved bilen! Mvh, Dag Heisan Dag! Ja det er ikke umulig at jeg har et par spørsmål til deg:) Veldig fornøyd med bilen så langt, den virker velholdt. Hadde vært veldig hyggelig å tatt en prat per tlf en dag hvis du har tid, send meg gjerne pm med tlf nr :hello: Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 sikla lenge på denne. men ble hus istedet.. så får ta ep3 neste år.. :) Kjøp deg ep3 med hengerfeste og en campingvogn istede :camper: Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Ellers står det litt stille med bilen nå. Jobber for mye. Hver gang jeg skal til å mekke litt på civic'en så setter jeg meg inn bak rattet og kjører tur på svingete vei istede :helpme: Seas Lotus frontsett og Seas coaxer ligger klare i stua, forsterkeren i kjelleren og arbeidslysten vet jeg ikke hvor jeg har lagt hen :wonder: Trenger også adaptere til 17cm foran, dette ser ut til å være umlig å få tak på! Vet at alpine har det, men da må jeg kjøpe komplett Type-S fronsett til 1595,- Kan jo sikkert mekke noen selv men det blir veldig mye mer arbeid. Noen som har no tips? Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Til 6,5" høytalere er nok det mest vanlige hjemmelagede ringer virker det som. ellers: http://cgi.ebay.co.uk/Honda-civic-type-r-speaker-adaptor-mounts-collars_W0QQitemZ170317799176QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item170317799176&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 Selv skal jeg opperere dørtrekket en smule, de koster jo "bare" 2400kr stk nye fra honda... Føles bedre enn og borre og kutte i metallet døra i alle fall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Til 6,5" høytalere er nok det mest vanlige hjemmelagede ringer virker det som. ellers: http://cgi.ebay.co.uk/Honda-civic-type-r-speaker-adaptor-mounts-collars_W0QQitemZ170317799176QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item170317799176&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 Selv skal jeg opperere dørtrekket en smule, de koster jo "bare" 2400kr stk nye fra honda... Føles bedre enn og borre og kutte i metallet døra i alle fall.. Hei, takker for svar :) Har funnet mange adapterkit for 13cm men ikke noen for 17cm. Selv ikke på E-bay. Blir vel til at jeg må lage egne. Du må ikke være redd for å kappe litt i døra, bare til å bruke riktig verktøy dukenukem og selfølgelig lakke over bart metall etterpå. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Kjører du noe særlig på bane med dette banedyret da? Er AutoCross/Sutoslalom på gardemonen til søndag. Er og hel dag med kjøring på vålerbanen med SPortsvognklubben (grettne gamme gubber som kjører pent) Jeg er litt er nysgjerrig på CTR, vurderer å ansakffe en selv snart. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg