190marius Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Heii, jeg er da en 17 år gammel gutt, går vg2 kjøretøy i tromsø, og bor i tromsø. Har en 190e som jeg har jobbet en del med i det siste, og fant ut i dag at jeg skulle legge ut en tråd sånn at andre kan bli innspirert. Det som skal bli gjort med bilen: - Punktsand blåse bilen, og sparkle, og lakke. - Nye felger. - sette inn 2,3 16v interior. - Infinity kit, dette kommer til og bli gjort etter vært. - bygge om fra 2,0 automat, til m103-motor; * - alt av innterese bare og si i fra om du vet om noen som skal selge eller selge selv, gjerne delebil. - sotete baklykter - sote rutene - senke om det er mulig og masse annet men kommer ikke på det i farten, oppdater ettervært. _________________________________________________________________ her er bilen sånn jeg fikk den hos morfaren min: ) _________________________________________________________________ da var man begynt med og holde på med bilen, begynte med og punktsandblåse den, og heldigvis så fant jeg bare overflate rust. fikk desverre ikke tatt noen bilder av denne prosesen, men her er et bilde av bilen før jeg begynte med og ta vekk rusten. og her er et bilde når jeg var ferdig sparklet på. og dette er når jeg var ferdig lakkert, det ble ikke så ille, med dette er selfølgelig bare midlertidlig, har en kompis som skal hel lakkere bilen etter hvert: ) _________________________________________________________________ I det siste har det ikke blitt gjort så alt for mye, har hatt mange andre prosjekter, har en kompis som klarte og krasje 125'en sin og da ble garasjen okkupert av han, og mens han holdt på med sin sykkel så begynte jeg så smått og montere i sammen crossern min, så legger jeg ut et bilde av dette: ) ________________________________________________________________ Sånn no har jeg begynt igjen med bilen min, og det som står no på "listen" min er og gjøre noe med innteriøre, og da tenkte jeg at jeg skulle plukke ut trepanelene, og sparkle og lakkere dem i samme farge som karosseriet, er usikker på hvordan det kommer til og se ut, kansje det blir bra og kansje det dårlig, i værste fall er det bare og ta en telefon, så får jeg nye i posten: ) legger ut et bilde av hvordan det ser ut og her er et bilde når jeg hadde tatt av platen med girspakken. beklager for dårlige bilder, men det er mørke tid og skulle kjappe meg med og ta bildene. _________________________________________________________________ For noen dager siden så bestilte jeg nye felger til bilen, 18 tommere. og i morgen kommer de, kan nesten ikke vente og se hvordan det blir og se ut legger ut et bilde av disse. Fant et bilde på nette med noen lignende felger så regner med at det blir og se noe sånn her ut: _____________________________________________________________________ Her er da de felgene som jeg fikk med bilen, disse blir selvsagt vinter felgene, skal kvitte meg med helårs dekkene, er helt for forferdelig, man sladdet bare man tenkte på og svinge. __________________________________________________________________ Var på bil og karoseri for noen måneder siden, og så på en bil som hadde bredet bilen sin på en rimelig enkel måte, og dette fikk jeg lyst og gjøre selv, men får ta det som det kommer, muligens like før den skal sendes på lakkering. legger ut et bilde av den. _________________________________________________________________ et lite tips til dere som skrur på bil, kjøp haynes boken til bilen deres, det er godt forklart hvordan man gjør ting, og steg for steg, og hvordan moment og alt man trenger og vite hvordan man gjør tingene: ) Endret Mai 25, 2009 av 190marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Tøft prosjekt:) Skal følge med Men ikkje lakk interiøret i utvendig farge, om du skal lakke det, lakk det svart:) Ellers er klare blinkers eit must, gjerne heilsota baklykter:) ( Ikkje heimesota ) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Jaa, tenkte på det, men tenkte at det ville bli litt kjedelig om hele innteriøret et svart, utenom setene og dørtrenkene: ) men får se=) Endret Mars 9, 2009 av 190marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 rh AA 18" som du har kjøpt deg gjør susen på w201!;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Vil ikkje 18 tum subbe noke jævli? Har ein kompis med 18" med 225 dekk, subbar overalt, og bilen er ikkje senka Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 (endret) Heii igjen, idag kom felgene og dekkenene til 190en, ble kanon bra om du spør meg, er 18/225/30 om jeg husker rett, skal sjekke i morgen tidlig, legger ut noen bilder av dette: ) Endret Mars 10, 2009 av 190marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 http://www.bilforumet.no/prosjektforum/83362-obs-nye-regler-prosjektforumet-les-dette-f-r-lager-tr-d.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Kom seg med felgane, trenger beire bilder! Men kva er dim på dei? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jepp, synes det ble bra, og skal få tatt noen bilder i løpet av morgen dagen: ) Det er 225/35/18 om jeg husker rett på høyden: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 I dag ble det det gjort litt små ting, lakerte tre panelene inni bilen, Til bilens lakk farge, ble kjempe resultat, og ble en del bedre en det var før, legger ut litt bilder av denne prossesen: ) før under arbeide og resultatet ble meget fornøyd med dette: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Hah, neii, trukke det, skal ikke ha noe evo kit på denne, Men det jeg skal ha er infinty kitet: ) synes det evo3 kittet bare overkille, med mindre du har en orginal evo bil da: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Såg faktisk overraskande bra ut med lakkinga innvendig i bilen:) Klåre blinkers next?:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Jaa, blir nok det blant annet, har ikke så mye og gjøre med bilen, driver bare og leiter etter innteriør, og lurer litt på hva mer jeg burde gjøre med innteriøret har lyst og "freshe" det litt mer opp. Kom gjerne med forslag: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 satt og tenkte litt no om hva jeg kunne gjøre med bilen, og kom på noe, tenkte på og lakkere støtfangerere i bilen's farge? er det noen som vet hvordan dette blir og dette blir bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Eg ville heller personlig ha fått igjen svartfargen på all plasten, bruk noke plastshiner.. Men det er vel smak å behag:) Sportline interiør er jo ein sikker vinner, ekstremt gode seter også Og et siste tips, les den linken som Viking067 posta lenger oppi her:) So slepper du å få tråden din stengt Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg