CorollaGT Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Rusten CorollaGT selges. Starter og går, men desverre mye rust. Motor og driververk ok. Interiør ok, men førersete litt slitt. Kom med bud. Bilder kommer i løpet av helgen. Ideel delebil for de som har en lik bil. Bilen befinner seg i Lier. Tlf: 91703870 eller kingsnake@king-snake.net Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Hadde du hatt bry, til å laste opp bildene, er svært intresert i bilen =) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Mulig å kjøpe girkassa billig separat? :) Vet du evt. typekoden på den? (Er vel W55 trur jeg) Og hvor er Lier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Vet ikke hvordan kasse det er. Skal se hva jeg får sjekka, lite trolig at jeg gidder å stuke med å få den ut.. Bilen står i Sylling Fadern skal ta bilder i morgen da det er mørkt før og etter jobb for meg. Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Bilder her Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Ingen som er hypp på Corolla'en da? Selges litt over vrakpant:D CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midtskog Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hvis du trenegr gear kasse til corolla gt twin cam, kan du dra på huggern og kjøpe kasse fra carina 2 . Fra årsmodell 1985 - ca 88 da får du samme kassa som sannsynlighvis ikke er hærja like mye med som i en original GT. Har gjort det selv, og det funker som faen. pris fra ca 1000,- og oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hvor mye da? Kansje interessant, men et stykke å hente den. Hvor sånn eksakt i landet ligger den? Originally posted by CorollaGT Ingen som er hypp på Corolla'en da? Selges litt over vrakpant:D CorollaGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Bilen er solgt Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg