Powerbyvolvo Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Den sikringa ryker sikkert pågrunn av at det ene skiltlyset på bakluka har en litt dårlig klips og detter ned og jorder plusskabelen. Prøv og tre det på plass eller finn takk i et nytt. Hadde det problemet i begynnelsen, instrument og baklys blir borte.Fant det ut etter x antall sikringer. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Den sikringa ryker sikkert pågrunn av at det ene skiltlyset på bakluka har en litt dårlig klips og detter ned og jorder plusskabelen. Prøv og tre det på plass eller finn takk i et nytt. Hadde det problemet i begynnelsen, instrument og baklys blir borte.Fant det ut etter x antall sikringer. Var som du sa ja, ene skiltlyset hang og dingla. Nå funker det som bare det. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 (endret) Har ikke vært inne på en stund nå. Har ikke fått gjort så mye med Dagny heller i det siste. Dagny er ikke helt i form i skrivende stund. Hun hadde en liten brann. Ikke noe alvorlig, to ledninger i fra dynamoen trur jeg som tok fyr. Så har jeg merket at det lekker vann fra noen av vinduene. Noen som har noen tips til hva jeg kan bruke som tetting? Endret Juni 15, 2009 av Pilsner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg