Riisern Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Har et tips til alle dere som skal ha helrøde baklys på bilene deres. Etter å en gang ha benyttet rød "sotespray" byttet jeg fort til denne varianten å farge glassene på. Synes resultatet ble mye mere ordentlig. 1. bilde viser lyktene før farging Bilde 2 viser etter... Produktet jeg benyttet var TAMIYA COLOR acrylic paint - clear red - x27. Anbefalles mye mere enn rød sotespray.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Så du driver med Golf prosjekt? Resultatet ble jo fint... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 De ble da ikke helt røde eller? heller litt lilla men kul farge. Her er et bilde av gamle lyktene mine lakket med motip sin redlight lakk Mvh Rs Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Stillig...grillen ble vist pen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by gtpassat De ble da ikke helt røde eller? heller litt lilla men kul farge. Her er et bilde av gamle lyktene mine lakket med motip sin redlight lakk Mvh Rs Hvem er forhandler av det? Så rimelig cleant ut det der:cool: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by nissan s13 Hvem er forhandler av det? Så rimelig cleant ut det der:cool: Kjøpte lakken på boks på lakkspesialisten her i bergen men vet ikke hvem som er forhandler, vet de selger den på Mekk også. Merke er Motip. Det blir meget bra hvis du har ett ekstra lag med klarlakk oppå etterpå. Mvh RS Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 no offence men jeg tror jeg holder meg til mhw sine helrøde istedet... litt dyrere men Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg