BjørnarGolf Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Har en Golf 1993 1.6 GL. forgasseren er ødelagt og jeg lurer på hvilke andre forgassere som kan passe ??? takker for svar :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Du har ikke forgasser, men monopoint innsprøytning(75hk). Hvis det er 101-hestern du har, er det vanlig innsprøytning. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) Er ikke forgasser på disse motorene, er Bosch eller Simos Monopoint injection. Avtal heller en time for feilsøking/diagnose hos et verksted, eventuellt bytt hele spjeldhuset, det kan du finne hos huggern. Edit: For treg:) Edit2: 1,6 101hk motorene kom ikke før 1995/96.. Endret Mars 8, 2009 av B.T.i Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg vett jeg ikke har vanlig forgasser, men gadd ikke å stresse. poenge er at jeg har problemer med den jeg har, og vil bytte den ut. siden dette er en relativt skjelden "forgasser", så hadde jeg kjangsen til å få en golf 2, med vanlig forgasser, så lurte på om den passet..... men jeg fant en forgasser lik den gammle jeg har. blir mye å lese dette:P men om dere gidder har jeg mer nedover ;) Problemet har våre juksing når eg gir litt gass, det er et lite punkt der den stenger all bensin tilførsel. har snakket med folk som har god peiling, og skjekket opp det de har sakt. men finner ikke ut av det. så jeg bytter ut forgasser(jaffal det elektriske) og hjernen(styringsenheten for INJ) har funnet nye forgasser, men finner ikke hjernen. har et lite håp om kanskje en polo,jetta osv har en hjerne som passer ? ? dere som har kommet så langt har giddet å lese, håper jeg skriver slik dere forstår:P takker for svar !! :D Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Her er jeg utlogget noen timer, kommer tilbake og forumet har plutselig TOYS"R"US layout.. Hvis du trenger styrehjerne så sjekker du først din motorkode, så finner den sikkert her http://www.nbfbildeler.no/ :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Sjekk hallgiveren din, og vanntemp sensor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg