lurepåmye Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 alle instrument lysa mine er døde, tank målern viser halv tank døgnet rundt. hva kan det være? er en 1991 mod 745, er 940 dashbord tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har du prøvd og stilt på dimmern? :) er en sån dimmer bryter der. :) tankmåleren er og blir en 740 sykdom, noe som går.. :/ 69% av 740anne i norge har problem med tankmåleren sin.. :) eg bytta til 940 armatur på bilen min, da var eg kvitt problemet.. :) men kan være instrumente ditt som er gåent. siden den står i ro heile tia.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Har du prøvd og stilt på dimmern? :) er en sån dimmer bryter der. :) tankmåleren er og blir en 740 sykdom, noe som går.. :/ 69% av 740anne i norge har problem med tankmåleren sin.. :) eg bytta til 940 armatur på bilen min, da var eg kvitt problemet.. :) men kan være instrumente ditt som er gåent. siden den står i ro heile tia.. :)har prøvd dimmer bryternen også.. funker ikke.. sjekka opp jordinga på tank målern i bensintanken å der var det greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg