HrpZ88 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Legg inn alt av musikk DU syns er bra her! Den offesielle bilforum-listen. Sleng inn så mange dere vil :) Mye bra der : )) men ikke legg inn HELE album da : ) legg inn litt forskjellige låter dere syns er bra =) slenger inn selv noe nå ^^ Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Har slengt inn litt jeg og, spotify er genialt sånn! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Synd dem ikke har Øystein Sunde :( Har leita etter han jeg også, synd ja :( Vet ikke helt hvordan den funker den lista, men heiv inn noen sanger jeg. Vet ikke om dere kan se det, men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Click :dj Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Har leita etter han jeg også, synd ja :(Vet ikke helt hvordan den funker den lista, men heiv inn noen sanger jeg. Vet ikke om dere kan se det, men men... Jeg så det, en del bra der :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg så det, en del bra der :) Ok, bra det funker :) Se om jeg ikke hiver inn noe bra musikk, ser det mangler en del bra der! :D Click :dj Da kan du åpne denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Cudos til han som la inn de siste sangene.... Lynsje stemmning for den som la inn poker face! :roll: Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Da kan du åpne denne: Ohhnoes, du tok min spotify rickroll jomfrudom! :hide Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Cudos til han som la inn de siste sangene.... Lynsje stemmning for den som la inn poker face! :roll: Kan ikke få sagt meg mer enig. :yodude: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/03/04/kultur/musikk/spotify/tekno/musikkbransjen/5142341/ Spotify passord på aveie? :O Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hmm, da har jeg lagt inn en del :P Fra sultans of swing og nedover er jeg skylidg atm, for stort sett alt vertfall :P Noen som finner noe skikkelig Floyd egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hmm, da har jeg lagt inn en del :P Fra sultans of swing og nedover er jeg skylidg atm, for stort sett alt vertfall :PNoen som finner noe skikkelig Floyd egentlig? GULL VERDT! Jeg er fra Sweet Home Chicago til deg, kommer til å legge inn litt etterhvert som jeg kommer på. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 sultans of swing :pray Slang opp noe Audioslave og Thin Lizzy! :yodude: Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 GULL VERDT! Jeg er fra Sweet Home Chicago til deg, kommer til å legge inn litt etterhvert som jeg kommer på. DEN er det lenge siden jeg har hørt! Det var deilig å høre den ja! Ser det begynner å fylle seg på litt mer nedover nå! Veldig bra, da slipper jeg å sitte å lage mine egne lister mer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Min spilleliste -> http://open.spotify.com/user/sysmo/playlist/6uBuWUUnlxqR1PKyWR9s5S :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg