kromlol Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Var på tur fra Finnmark til Østfold i helga. Da bilen plutselig stoppet, virket som om den var tom for strøm. Så hentet et nytt batteri, kom meg til en bensinstasjon å fikk ta målinger av hvor mye den ladet. Ladet 14.3v på tomgang. Og den andre batteriet som jeg trodde var tomt, den var det 12.3v på. Tidligere på kvelden når man kjørte så blinket og flimret lysene veldig mye. Spesielt i humper. Bilen går helt fint på tomgang, men når man begynner å kjøre den så kutter den strømmen, lugger alvorlig mye før den tilslutt stopper. Kan hende at jeg må bytte over batteriene igjen for å få start. Hva kan feilen være? Bilen er forøvrig en ford mondeo 2.5l V6. Har også sjekket alle ledningene. Kunne gjerne tenkte meg noen raske svar, da bilen står strandet i Sverige, halvveis mellom Finnmark og Østfold:( Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Høres ut som du har dårlig kontakt mellom noen ledninger en plass.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Høres ut som dårlig kontakt, sjekk ut viktige ledninger som f.eks. motorstyring etc. Sjekk også for evt. irr i sikringsboksen. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jordingskabel fra motor til karosseri? Dårlig jording gir dårlig gnist på pluggene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craxz Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Eskroten til xen min hadde samme problemet, da var det jordinga som var feilen, la opp xtra jord fra batteri til blokka, bilen gikk som ei kule etter at det var gjort! Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg