Krist90 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 (endret) Hei. Jeg har en Opel Astra F 1994 1,4 med 60 hk. - Tenker på å kjøpe en gsi motor fra tyskland med 150hk. - Eller kjøpe en gsi fra Sverige å bare hive over alle deler Hva vil det koste å registrere min bil som GSI istedenfor 1,4? Hvilke deler må jeg hive over for å få bilen godkjent? setter pris på svar : ) Endret Mars 2, 2009 av Krist90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 eventuelt kan jeg vel bare kjøpe en brukt gsi i utlandet og kjøre den hjem å ribbe den for deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirtonos Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Bilen din er eldre enn 10år derfor trenger du ikke å betale noen avgifter til staten. Men kjøp deg heller en komplett delebil siden du må nok ha større brenser, sterkere drivaksler stivere stabstag om du ønsker å få det godkjent. Det beste er å ta kontakt med Opel forhandleren og få en liste over deler som du må flytte over, for å kunne registrere den som en GSI.:blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hvordan virker det med dette: Hvis jeg hadde kappet av ramme nummeret mitt å sveist det på den nye bilen? deretter gå til vei vesenet å si at jeg skal registrere denne bilen som gsi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 :o Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 gi deg med det sveise greiene dine.. det fikk du jo svar på i den andre posten din.. ta inn en delebil, bytt over alt av deler og dra på biltilsynet å få den godkjent ombygd Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Har ikke fått sett noe svar. Tråden er visst låst. Håpte bare på bedre respons. Får bare vente på svar ifrå opel forhandler da hvilke deler jeg må bytte over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 er ikke så rart tråden blir låst når den omhandler kriminelle handlinger (høres grovt ut, men er jo faktisk sånn) kjøp en delebil i sverige (lav kurs på svenske krona om dagen) og flytt alt nødvendig over. I tillegg til motor, tipper jeg det grovt sett vil betyr bremser, stabstag, bakstilling. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Min lokale opel forhandler sa bare at de hadde ikke peiling. Opel norge sa at jeg måtte snakke med min lokale forhandler :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg