jettamaster Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 (endret) kjøpte meg ein golf v 1,9 tdi i sommer 2008. bilen er produsert seint i 2004 så det blir vel ein 2005 mod da;) bilen er import fra tyskland da den var nesten ny. det er ein trendline så det er ikkje så veldig mykje spennande utstyr på den. ting som er gjort. -øyelokk -tåkelys som ikkje er tilkoblet enda -bytta til r32 baklykter -bytta cd spiller -montert ipod holder ting som kommer -bytte frontlykter -senking -felger -ny front lippe -muligens ny bakfanger, gti sideskjørt + lakkering av det. bilder er vel eit pluss her. slik såg den ut når eg henta den Endret Februar 27, 2009 av jettamaster Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 ser bra ut : ) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 etter mods r32 baklykter ipod holder og anlegg mod av lykter eg skal prøve å lage til a5 look på dei. håper det blir bra. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 fin bil, stilig den ipod holdern :) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hva mener du med A5 look? Ledlys? Tenkt å kode om blinklys da eller er det mer omfattende arbeid du skal i gang med? Kjekk bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 eg har skaffet meg ein led remse som skal i blinklys delen. planen var å få heile feltet med blinklys til å lys slik som dei med xenon lykter men dei som har vanlige lykter er det litt vanskligare. blinklyset blir slik som det er. bilder kommer seinare. eg er litt usikker på om eg skal lakke innmaten heilt svart eller ha det sik eg har det no. ipod holderen er faktisk custom, ein ombyggd mobilholder.:):) er ikkje heilt fornøyd med resultatet men den funker vertfall:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensA Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Kor har du fått tak i den pioneer spilleren og ka va prisen på den? kunne tenkt meg ein sånn. Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 eg bestillte den av bilradiospesialisten i kristiansand, med vacn rabatter og kom på rundt 3800kr med frakt og overgangsplugger og ramme til golf v. eg er kjempe fornøyd med spillaren Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Forsøke å bake lyktene jeg og men gav det opp. Bestilte meg noen nye lykter med mørk innmat, linser, engler og automatisk nivåregulering. Du må få senket den. Ellers så den meget pen ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 den eine lykta brukte eg vel ca 2 timer på men den andre 15min.:):)var faktisk ganske lett når man fekk teken på det. den ser litt herpa rundt kantana men prøvde det beste med å få det fint igjen. har nokre små riper i det eine glasset som eg fekk fjerna litt med pussepapir, må bare pusse litt til og polere så lir det bra:):) senking er bestillt og felger kommer det og(viss eg finne nokre felger eg liker):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg har gjort dette på lykter på andre biler før men denne gangen gav jeg rett og slett opp hele prosjektet. Dessuten var ovnen for liten og, hehehe... Har du bilde av bilen med lyktene montert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 (endret) slik kommer lykta til sjå ut i mørket. Endret Mars 22, 2009 av jettamaster Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 da har senking og ny frontlippe kommt i hus:):) senkesett ny leppe som vart prøvemontert i helga senkesett blir montert etter påsken, håper eg har funnet felger til da:) og frontleppa blir vel lakkert i påsken kansje + ein del små deler Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Dette blir tøft! Gleder meg til å se bilen med lakkert frontleppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg