Sonax Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Har ein opel, og kan ikkje sei eg berre har kjørt og ikkje skrudd, berre denne veka har eg skifta endeledd på styringa, bunnpanne pakning, abs føler ( lagt ut 2000,- i deler denne veka). like før, skifta eg komplett bremsesystem bak og drivknute framme. så er dyrt med opel:P Vil jo alltid være sånn med en bil som er dårlig fulgt opp over tid. Har selv en Opel som har vært behandlet som dritt av forrige eier, og han har vært eneste eier i 20 år. Da sier det seg selv at det finnes nok å ta tak i, men jeg er overrasket over hvor lite som faktisk feiler den etter så mye dritt den har vært gjennom. Jeg støtter dem som sier Merce jeg, forholdsvis greit å få tak i deler både brukt og originalt, til tross for at noen saker er vanskeligere å finne tak i enn andre. Er også godt miljø på nettet for å få hjelp og finne deler. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 gå for volvo 240 89mod pluss! så setter du inn FK/ FT motor fra 940 :)da har du bil som går bra og har tøfft utsende :) x2 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 x2 x3 Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 x3 x4:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royandre Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Vil jo alltid være sånn med en bil som er dårlig fulgt opp over tid. Har selv en Opel som har vært behandlet som dritt av forrige eier, og han har vært eneste eier i 20 år. Da sier det seg selv at det finnes nok å ta tak i, men jeg er overrasket over hvor lite som faktisk feiler den etter så mye dritt den har vært gjennom. Jeg støtter dem som sier Merce jeg, forholdsvis greit å få tak i deler både brukt og originalt, til tross for at noen saker er vanskeligere å finne tak i enn andre. Er også godt miljø på nettet for å få hjelp og finne deler. Ja sant det, men motoren går som den skal og ingen problem med den, litt lekasja, men da e jo berre pakninga som måtte skiftast;) Ja som sagt lurer eg på ei merce 300, om eg får den for ein grei pris blir det kansje den:) Deler er det altid muli å få tak i me litt godvilje og litt til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Chevrolet camaro, pontiac firebird? 80-tallsbilene med liten motor (les: 160 - ca200 hk) koster ikke veldig mye lengre, og 3-4-5-600 hk får man uten å måtte koste på 6-sifret bare i motor... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royandre Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Chevrolet camaro, pontiac firebird? 80-tallsbilene med liten motor (les: 160 - ca200 hk) koster ikke veldig mye lengre, og 3-4-5-600 hk får man uten å måtte koste på 6-sifret bare i motor... har sitt litt på dei og liker veldig godt camaro, og pluss dei er moro å køyre:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Prisen og tilgangen på deler er upåklagelig, bare se på http://www.summitracing.com/ dette er en veldig populær side å handle deler fra USA til Norge. Ellers har du jo aarnes.no sstolen.no amerikanskebildeler.no og mange flere Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg