Rolla_RS Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by SirAnderz Rå bil, digger di gamle mr2'ene.. Forsåvidt di nye og da.. Får jeg spørre hvor mye du gav for denne?Har hatt litt lyst på en mr2 og bruke den til et prosjekt, er vell ikke så vanskelig og trimmer heller? Det går and med snurbo sant? Mener du fikk disse bilene med original kompressor motor i Japan. Da skal det vel være mulig å få det i nå også.De fåes i tre utgaver: 145, 165 og 170 hk. Sikket gøyt i en slik liten og lett bakhjulstrekker. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Mangler targatak ;) Kamerat av meg har en rød en med targatak... DEN er fet :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Gratulerer! Bare å bestille styling nå! ;) http://www.importfan.com/series.asp?SeriesID=844&2=1256 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Snerten Toyota det der, Jostein. Skal du kjøre den på vinteren nå når du får lappen, eller la den stå? Du burde ihvertfall behandle denne pent, og bakhjulstrekk og motor bak på snøfylte veier kan nok bli fryktelig spennende for en fersk sjåfør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by SirAnderz Rå bil, digger di gamle mr2'ene.. Forsåvidt di nye og da.. Får jeg spørre hvor mye du gav for denne?Har hatt litt lyst på en mr2 og bruke den til et prosjekt, er vell ikke så vanskelig og trimmer heller? Det går and med snurbo sant? Vel trimming tja det er ikke den letteste bilen å trimme..Men har forhåpninger om å sette inn 3sgte i den med tiden,men det blir leeenge til;) ellers kunne jeg jo spandert på den kompressor men det er dyrt,og jeg er fattig;) første tiltak blir vel letting og effektanlegg samt filter... Originally posted by Rolla_RS Mener du fikk disse bilene med original kompressor motor i Japan. Da skal det vel være mulig å få det i nå også.De fåes i tre utgaver: 145, 165 og 170 hk. Sikket gøyt i en slik liten og lett bakhjulstrekker. Joda du får dem med kompessor ja..Supercharger. Originally posted by Jens Snerten Toyota det der, Jostein. Skal du kjøre den på vinteren nå når du får lappen, eller la den stå? Du burde ihvertfall behandle denne pent, og bakhjulstrekk og motor bak på snøfylte veier kan nok bli fryktelig spennende for en fersk sjåfør ;) det er da klart jeg skal!:) Nå har jeg vasket den og skal få tatt noen flere bilder,men har ikke no sted å laste opp fra:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Gratulerer Så ut som en strøken bil!! :) Den der trenger 3sgte (det er 204hk'ern ja?) og noen tøffe felger :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Jonte Gratulerer Så ut som en strøken bil!! :) Den der trenger 3sgte (det er 204hk'ern ja?) og noen tøffe felger :) Takk for det..3sgte som jeg skrev over ja 204 hk stemmer bra det,også sneglehus da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Gratulerer! Slenger meg med, og sier meg enig i at den bilen trenger et sett med flotte felger.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg