Gå til innhold

Så var det min tur

Ranger emnet

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Originally posted by SirAnderz

Rå bil, digger di gamle mr2'ene.. Forsåvidt di nye og da..

Får jeg spørre hvor mye du gav for denne?Har hatt litt lyst på en mr2 og bruke den til et prosjekt, er vell ikke så vanskelig og trimmer heller? Det går and med snurbo sant?

Mener du fikk disse bilene med original kompressor motor i Japan. Da skal det vel være mulig å få det i nå også.De fåes i tre utgaver: 145, 165 og 170 hk. Sikket gøyt i en slik liten og lett bakhjulstrekker.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SirAnderz

Rå bil, digger di gamle mr2'ene.. Forsåvidt di nye og da..

Får jeg spørre hvor mye du gav for denne?Har hatt litt lyst på en mr2 og bruke den til et prosjekt, er vell ikke så vanskelig og trimmer heller? Det går and med snurbo sant?

Vel trimming tja det er ikke den letteste bilen å trimme..Men har forhåpninger om å sette inn 3sgte i den med tiden,men det blir leeenge til;) ellers kunne jeg jo spandert på den kompressor men det er dyrt,og jeg er fattig;) første tiltak blir vel letting og effektanlegg samt filter...

Originally posted by Rolla_RS

Mener du fikk disse bilene med original kompressor motor i Japan. Da skal det vel være mulig å få det i nå også.De fåes i tre utgaver: 145, 165 og 170 hk. Sikket gøyt i en slik liten og lett bakhjulstrekker.

Joda du får dem med kompessor ja..Supercharger.

Originally posted by Jens

Snerten Toyota det der, Jostein.

Skal du kjøre den på vinteren nå når du får lappen, eller la den stå? Du burde ihvertfall behandle denne pent, og bakhjulstrekk og motor bak på snøfylte veier kan nok bli fryktelig spennende for en fersk sjåfør ;)

det er da klart jeg skal!:) Nå har jeg vasket den og skal få tatt noen flere bilder,men har ikke no sted å laste opp fra:(

484924_1_full.jpg484924_2_full.jpg484924_3_full.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Gratulerer

Så ut som en strøken bil!! :)

Den der trenger 3sgte (det er 204hk'ern ja?) og noen tøffe felger :)

Takk for det..3sgte som jeg skrev over ja 204 hk stemmer bra det,også sneglehus da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider