Revoion Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 uff...mye styr med det a? hva trenger jeg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 kast 2,3literen så langt du klarer og sett inn 2,8 eller 2,9 motor. passer rett på girkasse og motorfester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 jeg fant en 2.8 med gassere på auto db...vanskelig å få godkjent med denne motoren? og kassa passer rett på??=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 hva med 2.9 da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Hva med å gå andre veien, med å senke kompresjonen og 2 stk sotsnurrer ? Om du øker kompresjonen, øker du også risikoen for tenningsbank. I tillegg øker du påkjenningen på stempler, råder, veiv og topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 sett i cosworth. så får du en morsom bil vertfall. detta slappe v6 greiene suger jo max ræv V6 cosworth? Ang. girkasser: 2,3, 2,8, 2,4, 2,9 12v og 2,9 24v har samme boltmønster mot girkassa, så det passer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 alt er ordent..har fått tak i en 29I med komplett el nett...bruker kassa mi=) vankselig å få dette godekjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Standard 2.9 og 2.8 har samme hk effekt. Enklere å sette i 2.8 og billigere Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 fikk 2.9 for 2500kr med kassa og elnett komplett...er det ikke verdt det`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 driter ikke penger=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Kan aldri tenke meg at det blir noe stort problem å godkjenne. Hvis det er samme bremsene på 2,3 og 2,8, noe jeg mistenker at det er, burde det gå greit. Hør med biltilsynet før du begynner! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 (endret) hahha, jeg må le av folk som mener v6'n til ford er slapp, har hatt flere av dem, dog bare trimma! Trur den buttA på rundt 8300 omdreininger! den xr4x4i'n jeg hadde... fikk aldri testa vingebørsja jeg hadde ORDENTLIG, men den slapp greit på tredje gir(2wd) på tørr asfalt i hvertfall;) Mulig dem er trøtte originalt, men de jeg hadde var friskere enn BMW-motorene i hvertfall m20b25 og m20b28!!;) Kjørte escort cosworth med 300+ mens vi hadde dem, det blei en gedigen skuffelse, trudde liksom det skulle skyve helt villt i forhold, men det gjorde det helt klart ikke! Så er pisspreik at 2.8i og 2.9i er trøtte, men kanskje orginalt så er dem det?! aldri kjørt orginal så. Endret Februar 26, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 fikk aldri testa vingebørsja jeg hadde ORDENTLIG, men den slapp greit på tredje gir(2wd) på tørr asfalt i hvertfall;) Med eldgamle 175 breie dekk, 3bar i hjula, åpen diff og helt feil camber sikkert... (nå snakker jeg om må gi gass i 3.gir og hjula begynner å spinne rett fram) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 hehe ja de motoren er jo gode...men kunne man ikke plane toppene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Jo man kan plane toppene men innsug passer ikke om man gjør det. Toppper lengre ned.....Overflater lenger fra hverandre. Ikke en enkel jobb. Michael May England lagde (vet ikke om det finnes lengre) turbosett til Ford V 6. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.