teipen Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hei folkens! Ettersom nygolfen jeg har bestil ble forsinket til rundt juletider, kjøpte jeg en Scirocco i mellomtiden. Kul bil, går godt, men mangler 4Motion som jeg heldigvis får på Golfn... Her er noen bilder Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Har du noen 2. jobb etter det å drite penger 8-16 ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Gratulerer så mye, den var rå :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Har du noen 2. jobb etter det å drite penger 8-16 ? Taping kanskje.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 fin bil. Stilig mønster, noen bilder innvendig hadde gjort seg. Hvilken motor er det som står i denne? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 fin bil.Stilig mønster, noen bilder innvendig hadde gjort seg. Hvilken motor er det som står i denne? Heisann! Skal prøve å få lagt inn bilder i løpet av helga... Er en 1.4 turbo-kompressor på 160 hk. Nydelig motor med godt driemoment i hele registeret.. Litt tøff lyd i eksosen også:) Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hvor blir det av bildene?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 æ syntes att linjan å resten av den ellers så kule sciroccoen forsvant heelt med all teipen .... :s Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Du bytter bil ofte, må jeg si. Noen spesiell grunn til at du du kjøpte ny bil, men selger den etter kun to måneder? Annonse på finn.no Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Svarer for Teipen, da han er en kompis av meg. joda, grunnen til at han solgte sciroccoen er fordi han solgte golf 5'en sin, så ble 6'ern forsinket, og han da kjøpte sciroccoen til å ha i mellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Å, er det en bil under all den teipen? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Er vel kanskje ikke skilt på den, da blir den jo raskt litt billigere å ta inn ;) Kan heller ikke se at det er noe som heter Scirocco LeMans Edition, men du får iaf oppmerksomhet med den bilen vil jeg tro! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg