oper1989 Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 I forbindelse med snøværet den siste tiden, har den nederste lista på førerdøra falt av. Og nå lurer jeg på å bytte den nederste listen på alle dørene rundt bilen. Det er metallet i gummilistene som har rustet. Det der jo ikke så pent ut med lister som ikke sitter ordentlig på bilen. Tror dere jeg må kjøpe dette nytt, og hva koster det? eller finnes det pent brukte å få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 (endret) Kjøp nytt da det skal litt til å finne pene brukte. Koster 541 pr stk forran og 379 pr stk bak på norskbildelsenter. Endret Februar 23, 2009 av Gjone Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Jeg har også noen lister som skulle vært byttet på min,men er d noen som vet om klipsene til å feste dem med følger med når man kjøper dem ny? eller må dem kjøpes hver for seg? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oper1989 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hørte på møller i dag. Kosta 640 pr stk foran og 450 pr stk bak. Klips kjøpes i tillegg, kosta 7 kr pr stk der og det var 22 totalt på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ma Audio, eivind Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hørte på møller i dag. Kosta 640 pr stk foran og 450 pr stk bak. Klips kjøpes i tillegg, kosta 7 kr pr stk der og det var 22 totalt på bilen. her er en link til en svensk side som selger de listene meget billig 800skr for alle http://www.oldaudiparts.com/about.html Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zythius Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Flott link! Jeg skal bestille der så snart som mulig! Noen som har erfaring med deres leveranser til Norge? Smertefritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg