Trid3nt Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Word... Var vist 2 andre biler det samme skjedde med, den ene var blant annet søskenebarnet mitt sin. Er jo liten plass jeg bor på så ryktene går fort, har fått høre litt idag. Men det er bare word on the street, så må vente litt før man tar det for god fisk.. Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 (endret) Trenger litt hjelp.. Har letet etter rs4-2 19" ET35 8,5" til bilen min da den ene felgen min er sprukket og lekker luft.. Eneste jeg finner som selger disse er norskbildelsenter, men de ville ikke selge bare 1stk av felgen. Måtte isåfall kjøpe komplett sett med dekk. Fant en butikk som var villig til og selge 1stk av denne felgen, men de klarte ikke skaffe den i 8,5" EDIT: Så de tjeg trenger er hjelp fra noen er på forumet, eventuelle tips hvis noen vet om hvor jeg skan skaffe dette. for hadde lite lyst og kjøpe 4stk helt nye felger : ( Endret Juni 21, 2010 av Trid3nt Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Trenger litt hjelp.. Har letet etter rs4-2 19" ET35 8,5" til bilen min da den ene felgen min er sprukket og lekker luft.. Eneste jeg finner som selger disse er norskbildelsenter, men de ville ikke selge bare 1stk av felgen. Måtte isåfall kjøpe komplett sett med dekk. Fant en butikk som var villig til og selge 1stk av denne felgen, men de klarte ikke skaffe den i 8,5" EDIT: Så de tjeg trenger er hjelp fra noen er på forumet, eventuelle tips hvis noen vet om hvor jeg skan skaffe dette. for hadde lite lyst og kjøpe 4stk helt nye felger : ( Hør med Christer på Dekkskift http://www.dekkskift.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Okei, takk :) Har sendt de mail får håpe dette ordner seg. Er lei av og kjøre rundt på mine 15" vinterfelger :p Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Sku ta ut rutene på bilen isted, men fant ikke helt ut hvordan jeg får av dør trekkene. Trenger hjelp, evnt en DIY.. Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 dører :) forran må du av med pyntelista innvendig. denne napper du ut enkelt ved å ta tak ytterst og nappe ut. inners sidder den i ett spor så du må da dra lista bakover mot baken av bilen :) der vil du da finne ca 4 skruer .... skru ut disse samt noen i dørhåndtaket bak det lille dekselet (armlene) da burde trekket være rimelig løst :) husker ikke helt hvem retninger du skal dra i men det ser du :) bak er det igrunn det samme, med mindre du har sveiv bak da. da må denne også løsnes. håper det var til hjelp for deg frøken :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Takk :D får se en gang til, for prøvde, men fant bare 5 skruer ca til sammens. De 4bak pyntelista og en under armlende. Bilde: Fant ikke noen flere plasser jeg kunne løsne på :p Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 sveiva er festa med en skrue også :) må av med dekselet på den Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 (endret) Da er bilen til salgs.. Bilen ligger ute på autodb.no Link til bilen Den ligger også på finn.no Link til bilen Endret November 9, 2010 av Trid3nt Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Da er bilen solgt. Var trist og sende bilen avgårde med båten igår :D Får avslutte med det siste bilde som ble tatt av bilen min; Kommer til og savne Quattro'en ^^ Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg