Gå til innhold

Kjøp av tåkelykter (b5)

Ranger emnet


Atlinho

Anbefalte innlegg

Okok :) Tror du det er mulig å få han til å sende med de dekslene til fangeren til 2000-mod også? Vet ikke helt hvordan jeg skal få spurt om det på engelsk, men hadde vært kjekt å få med i samme pakke så jeg slipper av evt. Møller eller Albjerk må bestille disse separat fra USA. Noen som vet hva disse dekslene kan kalles på engelsk ? :op: hehe

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann

 

Fikk svar sent i går kveld, så dere kan jo selv se hva svaret var.

 

Dear atlinho,

 

Go ahead and make your purchase from the listing, send an email after the purchase and say to mark the package as gift.

 

We don't have the bumper grill for the Audi A4 B5 chassis.

 

 

- gummysource

 

Som dere ser så gikk ikke det, menmen.. Da får jeg ned å høre med Albjerk tror jeg, hvis ingen andre finner disse dekslene på eBay eller noe?

 

Ettersom jeg har skjønt så er delenr.

 

1 stk. 8D0 807 345 N - Venstre kølergrille (til model uden Turbo)

1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte)

 

1 stk. 8D0 807 346 R 3FZ - Højre kølergrille (til begge modeller)

1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte)

 

Stod hvertfall det i den danske guiden.

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser så gikk ikke det, menmen.. Da får jeg ned å høre med Albjerk tror jeg, hvis ingen andre finner disse dekslene på eBay eller noe?

 

Ettersom jeg har skjønt så er delenr.

 

1 stk. 8D0 807 345 N - Venstre kølergrille (til model uden Turbo)

1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte)

 

1 stk. 8D0 807 346 R 3FZ - Højre kølergrille (til begge modeller)

1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte)

 

Stod hvertfall det i den danske guiden.

 

Her har du jo delenummer til 4 forskjellige deksel?:p 2 høyresider og 2 venstresider? Eller er disse dekslene 2delt? Hvis det kun er en del, er det da disse,

 

1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte)

1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte)

 

som er de "riktige" dekslene? Noen som i det hele tatt har sett disse på nettet? Hold oss oppdatert om svaret du får fra Albjerk ;)

Audi A4 1,8l

B5 '95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du jo delenummer til 4 forskjellige deksel?:p 2 høyresider og 2 venstresider? Eller er disse dekslene 2delt? Hvis det kun er en del, er det da disse,

 

1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte)

1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte)

 

som er de "riktige" dekslene? Noen som i det hele tatt har sett disse på nettet? Hold oss oppdatert om svaret du får fra Albjerk ;)

 

Hvis du ser på den guiden her, så ser du at de er todelte:

http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?21

 

Men jeg skal sende mail til OEMPl.us og spørre etter disse dekslene, så har vi sikkert et svar fra dem i morgen.

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex:

Det eneste jeg trenger i tillegg til lyktene og dekslene, er to sånne "pin-kontakter" ( stikk til å sette i lyktene) og et relé?

 

Og selvfølgelig ledning da. Men det finnes ikke noe komplett ledningssett for dette? Antageligvis like greit å mekke samme selv, men hadde vært greit å se om det var noe komplett.

 

2,5 kvadrats tykk nok i tilfelle?

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ledningsnett. Vet at Kufatec i Tyskland selger, men er ikke verdt prisen (som var relativt høy).

 

De kontaktene til tåkelysa koster 150kr (eller no) for to, solgte de jeg hadde til overs for litt siden =/

Relé vet jeg ikke om du trenger, jeg har ikke det. Men det skader neppe :)

Du må huske tåkelys bryteren og da.

 

2.5 er ganske tykt egentlig, tror jeg la opp 1.5 eller no etter en prat med _eSOo_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, null svar enda hvertfall. Men jeg bestiller tåkelyktene imorgen uansett om jeg ikke får noe svar anngående dekslene. I værste fall får jeg modifisere de som sitter der eller sette inn gitter, men må prøve å få tak i dekslene. Helst på internett først, ellers får jeg dra ned på Albjerk.

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår