Devlish Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Heisann Jeg vurdere sterkt å skifte ut tåkelys til noe mer hvitt som står i stil med LED lyktene. Jeg har myst litt rundt og sett at mange velger å skifte ut med Xenon mens andre med LED og noen med bare pærer, som lyser hvitere. Noen som har noen forslag her ? Jeg har sett litt på denne http://www.project-lights.com/shop/product_info.php/info/p9848_H11-Xenon-Bulb-12-V---55-W--2-Pcs--.html/XTCsid/d362b35b73e658a4b92e2f223d1b98ca men kan den settes rett inn i stede for de orginale pærene ? eller må jeg til med noe mer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Heisann Jeg vurdere sterkt å skifte ut tåkelys til noe mer hvitt som står i stil med LED lyktene. Jeg har myst litt rundt og sett at mange velger å skifte ut med Xenon mens andre med LED og noen med bare pærer, som lyser hvitere. Noen som har noen forslag her ? Jeg har sett litt på denne http://www.project-lights.com/shop/product_info.php/info/p9848_H11-Xenon-Bulb-12-V---55-W--2-Pcs--.html/XTCsid/d362b35b73e658a4b92e2f223d1b98ca men kan den settes rett inn i stede for de orginale pærene ? eller må jeg til med noe mer ? Tror du kan bruke den ser helt like ut som orginalpæren, bare blåere, men er ikke H11 for mye, mener det skal være H7, eller går det for det samme? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Tror du kan bruke den ser helt like ut som orginalpæren, bare blåere, men er ikke H11 for mye, mener det skal være H7, eller går det for det samme? Jeg lurte faktisk på det selv, men i følge en på Audizine, så hadde han brukt H11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg lurte faktisk på det selv, men i følge en på Audizine, så hadde han brukt H11 Okay, Har H11 liggende hjemme, skal prøve og montere de i tåkelysene. Har en A4 8E 05 mod Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 (endret) Se i posten til Mission. Han har montert xenon i sprederene på sin B8 :) Edit: Legger ved et bilde av bilen hans her. Mener det er H11 6000k kit med 35W pære. Passer bra med LED lysene :) Endret Februar 20, 2009 av Orihime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Se i posten til Mission. Han har montert xenon i sprederene på sin B8 :) Edit: Legger ved et bilde av bilen hans her. Mener det er H11 6000k kit med 35W pære. Passer bra med LED lysene :) Er rimelig greier de, men er lite lite sugen på Xenon konvert hvis jeg kan finne en grei løsning som er kjappere og lettere :) Takker for posten dog :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hva med Höen xenonmatch pærer da? :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg