LilleGud Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 for og si det slik.... jeg er med på det meste hvis det ikke kommer på over 500,- ! der går nok min øvre grense ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by marius pfff... jeg ekke noe konge på go cart...! Nei... du er for FEIT!!!! MUAHAHAHH!! =P Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.two Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Det koster 20,- for forsikring, dette gjelder da for ett heat. Forsikringen dekker ikke skade som følge av uansvarlig kjøring, men alt som du (nesten) ikke har kontroll over. Sjangsen for at du skal velte er sinnsyk minimal, da du sitter 2cm over bakken.....dette har kun skjedd én gang...da var han innom en annen cart først, noe alla sluttscenen på f & f......han ble overraskende nok ikke skadet (alvorlig altså) Hvis dere vil ha et lite tips lønner det seg å komme etter 15 sept. Da har vi fått nye carter, de vi har nå har allerede gått en sesong med ganske mange "uerfarne" sjåfører. Ganske mange rammeskjeve o.l. som gir sin effekt på svingegenskapene. Vi har også bygd om banen nå, vet ikke om dere har fått med dere det men....den er mye raskere enn den gamle....flere rettstrekker...Litt mer teknisk, men helt ok Nåværende banerekord er forøvrig 34,28 Det er bare 7 stykker som har klart å komme under 35,00 så skal dere imponere på samlingen deres kan det kanskje lønne seg å trene ? (Ikke for å fornærme noen altså....) Hvis dere bestiller Grand prix/Le Mans under navnet bilforumet.net får dere også dette navnet opp på tavlen som henger foran restauranten og baren. Kanskje ikke noen big bonus, men noen syns det jo er kult....:) Håper dere får en kul dag hvertfall !!! :D :D :D :D Siter - 91`gen.3 mr2 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by mr.two Det koster 20,- for forsikring, dette gjelder da for ett heat. Forsikringen dekker ikke skade som følge av uansvarlig kjøring, men alt som du (nesten) ikke har kontroll over. Sjangsen for at du skal velte er sinnsyk minimal, da du sitter 2cm over bakken.....dette har kun skjedd én gang...da var han innom en annen cart først, noe alla sluttscenen på f & f......han ble overraskende nok ikke skadet (alvorlig altså) Hvis dere vil ha et lite tips lønner det seg å komme etter 15 sept. Da har vi fått nye carter, de vi har nå har allerede gått en sesong med ganske mange "uerfarne" sjåfører. Ganske mange rammeskjeve o.l. som gir sin effekt på svingegenskapene. Vi har også bygd om banen nå, vet ikke om dere har fått med dere det men....den er mye raskere enn den gamle....flere rettstrekker...Litt mer teknisk, men helt ok Nåværende banerekord er forøvrig 34,28 Det er bare 7 stykker som har klart å komme under 35,00 så skal dere imponere på samlingen deres kan det kanskje lønne seg å trene ? (Ikke for å fornærme noen altså....) Hvis dere bestiller Grand prix/Le Mans under navnet bilforumet.net får dere også dette navnet opp på tavlen som henger foran restauranten og baren. Kanskje ikke noen big bonus, men noen syns det jo er kult....:) Håper dere får en kul dag hvertfall !!! :D :D :D :D Jasså har vi en innsider her på forumet ? :D Kansje du kan ordne oss noe finere priser? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.two Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Jobber på huysman karting ja...riktignok som banemanskap...Jeg kan nok dessverre ikke fikse noe billigere....Vi opererer ikke med grupperabatter heller....kjipt, for jeg er enig i at det er stive priser...Men jo fler som er med jo billigere blir det vel ? Har ikke regna så mye på det...som sagt, jeg bare jobber der ;) Siter - 91`gen.3 mr2 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Det er jo nesten ikke noe dyrere å leie hele rudskogen jo. Og da får man kjøre mange timer. Litt lenger å reise men da får man litt mere for penga og sikkert like mange som kommer. ;) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 jeg er med på den løsninga med og kjøre uten no spess arrangement.. og så poste tidene her senere.... håper man kan leie rudskogen eller no til neste år.. det hadde vært fett... klarer sikkert og få med 30+ stk på det og.... hvis ikke så er det mye folk som skryter på seg bra biler her, eller en stor samling med pyser.... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 24, 2002 Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 kanskje like greit å bare bryte seg inn på natta å kjøre.. Prisene er LITT stive? ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Denne tråden følger jeg med på, har veeeeldig lyst til å kjøre litt go kart igjen. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Originally posted by Orb.Net Denne tråden følger jeg med på.. hehe.. er det noen andre tråder du følger med på også så vil vi gjerne vite det ;) ;) :D men... dette har vel ikke gått i glemmeboken?? Noen framgang i planene?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Originally posted by bing kanskje like greit å bare bryte seg inn på natta å kjøre.. Prisene er LITT stive? ;) HVOR stive da? Så stive at når 30+ stk er med så får alikevel ingen råd til å betale sin del av kaka? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Originally posted by hfracing håper man kan leie rudskogen eller no til neste år.. det hadde vært fett... klarer sikkert og få med 30+ stk på det og.... hvis ikke så er det mye folk som skryter på seg bra biler her, eller en stor samling med pyser.... Jeg er med på banekjøring! Ingen problem! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 me too... håper vi kan få til no sånt til sommern... må da være sperra så kun bilforumet folk kan bli med.. kan jo fortsatt bli en del da :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Originally posted by hfracing me too... håper vi kan få til no sånt til sommern... må da være sperra så kun bilforumet folk kan bli med.. kan jo fortsatt bli en del da :) Æhh, det er bare å leie banen selv det! Bare å ringe dem.. Har vært på 4-5 privat-arrangement hittil i år, og til helga drar jeg opp med Porscheklubben og Sportsvognklubben og kjører.. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gauty Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Endelig noe jeg også kanskje kan være med på ?? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Hadde vært kult :D :D :D :D :D :D :D :D Noen dato'er ennå? Eller har vi ikke kommet så langt? Jeg er i allfall shæmmpe interressert :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg