seruka Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Hei! Har for øyeblikket et jalla-Xenon-kit som skal beholdes til sommeren. I morgen får jeg nye lykter, med annen sokkel på pærene. Siden det er aftermarket, så er det ikke bare å stikke innom Berg & Co (Møller) og skaffe meg disse. Det som er, er det vanskelig å koble om slik at jeg kan kjøre halogen til jeg får meg nye xenon-pærer? I teorien er vel ballasten bare en boks mellom rele og bryter, og lysene? Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Viss du har koblet opp xenonsettet, veit du vel kva du skal gjera? Det er berre å koble vekk xenonpæra og ballasten og so er det berre å koble til halogenpæra. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Viss du har koblet opp xenonsettet, veit du vel kva du skal gjera?Det er berre å koble vekk xenonpæra og ballasten og so er det berre å koble til halogenpæra. Trenger ikke å koble av xenonpæra en gang, bare ballasten. ;) siden pæra er montert på ballasten igjen. :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 pæra montert på ballasten?:p ikke hos meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Pæra er vel heller koblet til ballasten luringer :D Men er ikke meg som koblet opp det, han jeg kjøpte det hos eller eieren før han igjen. Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Pæra er vel heller koblet til ballasten luringer :D Men er ikke meg som koblet opp det, han jeg kjøpte det hos eller eieren før han igjen. Korrekt, ikke montert slik jeg skrev.. huff. :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Må jo ha ut pæra da, siden jeg skal ha inn andre. Å fore halogen med 40000 volt er vel heller ille også. Så alt må vel kobles om og av og blablabla Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Må jo ha ut pæra da, siden jeg skal ha inn andre. Å fore halogen med 40000 volt er vel heller ille også. Så alt må vel kobles om og av og blablabla Å koble halogen pæra på balasten går ikke da kablene ikke passer overens heller.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Nei, og om jeg bytter kontant blir det funnnny :D Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10an Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 er ikke værre enn å koble av ledningene før ballast og sette disse på pære og jord igjen.. har selv gjort det samme tidligere. for ballast kobler du på orginale ledningsystemet. skal funke som bare det vis så lenge det er snakk om ettermarked. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg