ivers Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Saab pakker sakene og forlater. ENDELIG! Skål! :drive2:???::???::???::???::???::???::???::???: Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Saab pakker sakene og forlater. ENDELIG! Skål! :drive2:???::???::???::???::???::???::???::???: :cheers: Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Synes det er helt greit igrunn jeg og. Klarer de ikke å overleve uten å bli tilført milliarder på milliarder, så er det nok ikke grunnlag for firmaet å leve. De solgte rundt 90-100.000 biler ifjor på verdensbasis.. Kan umulig være spesielt mye. Og når ikke engang verdens 2nd største bilprodusent klarer å holde liv i merket, så ja... Litt som bankene her i Norge som brått skal få en haug penger fra Staten... Ser ikke helt hvorfor bankene som tar latterlig mye penger fra meg, skal ta enda mer av pengene mine via staten. De får begynne å styre tinga skikkelig. -j :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Saab har vel ikke hatt overskudd siden 1995 mener jeg å ha lest. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 klart det ikke går med oversudd når GM sitter og styrer. ser jo hvor peil de har. synd om det virkelig er slik at saab går dukken, mange andre merker som hadde fortjent dette før saab. '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 mange andre merker som hadde fortjent dette før saab. Eh, nei. De skal bare forsvinne nå. Håper opel gjør det samme. Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mpower Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Endelig!!!! Skrabben is gone right now! :d bmw<33 ^^ [-]Audi A4 1.8 Avant Til salgs http://www.powerdrift.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Håper opel gjør det samme. Opel og Saab kan ikke sammenlignes. Opel er en meget solid merkevare i Europa, så det er det ingen fare for konkurs eller lignende. Sutringen i mediene er for å få økonomisk støtte fra den tyske staten, som Opel fint klarer seg uten. Salgstallene for 2008 viser at det ble solgt 66 000 Saaber og 1 458 000 Opeler (inkl. Vauxhall). Saab lider nok samme skjebne som Rover gjorde for ca ti år siden: Glemt etter noen få år og bruktbilprisene gikk til bunns. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Opel og Saab kan ikke sammenlignes. Opel er en meget solid merkevare i Europa, så det er det ingen fare for konkurs eller lignende. Sutringen i mediene er for å få økonomisk støtte fra den tyske staten, som Opel fint klarer seg uten. Salgstallene for 2008 viser at det ble solgt 66 000 Saaber og 1 458 000 Opeler (inkl. Vauxhall). Saab lider nok samme skjebne som Rover gjorde for ca ti år siden: Glemt etter noen få år og bruktbilprisene gikk til bunns. Er du sånn herdet opel fan med en haug ihjelrusta mantaer i bakgården ? Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Er du sånn herdet opel fan med en haug ihjelrusta mantaer i bakgården ?Jeg skulle gjerne hatt en strøken Manta som søndagsbil, men har ikke noen ekstra garasjeplass her jeg bor. En slik bil fortjener å stå innendørs. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jobber selv som mekaniker på Saab. synes det er helt greit dritten blir borte. Hehe. Har flere merker og skru på jeg . Det kan godt hende at du kjem til å skru Saab ein del år til, viss ikkje merkeverkstedet blir lagt ned. Då må nokon andre skru Saab. Det bør også være tilgang på delar til Saab i ti år til. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Det vil alltid være tilgang på deler, og jeg har tro på at noen vil kjøpe opp saab for en latterlig lav sum, for å videreføre merket. Kanskje VW vil kjøpe dem opp? O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Er Saab konkurs, eller hvordan gikk egentlig denne saken? Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Synd at saab ikke har livets rett. Er visst ikke mulig å konkurrere på individualisme og særegenhet så lenge japsene og tyskerne pumper ut kjedelige biler:( Saab er tross alt verdens minste kommersielle bilprodusent, og da får man det ikke lett når man skal konkurrere med "de store". At de i tillegg har en eier som egentlig har gitt blanke i merket fra dag 1, gjør vel ikke tingene bedre:| Men jeg tror nok at de blir kjøpt opp, og at saab vil leve videre. Håper kineserne eller svenskene tar over:) mvh oddi Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Hvis noen har nyheter i saken rundt saab, så send pm for åpning av tråd. Hvis dere skal fortsette chatten som pågikk her inne, bruk MSN. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg