Gå til innhold

Min parkeringsopplevelse i dag :)

Ranger emnet

Snurre Sprett

Anbefalte innlegg

I fjor vinter hadde jeg et jævla slit med å måke P-plassen min i Kristiansand. Vi hadde faste plasser på en liten P-plass....

Jeg måkte min, dro på butikken og en ukjent bil parkerte på plassen min. Jeg måkte meg en ny plass og knabbet en oransje kjegle fra vegvesenet som jeg satt på plassen min da jeg kjørte ut neste gang. Da jeg kom tilbake var kjegla flyttet og en Audi A4 sto på plassen min....

Da så jeg rødt! Jeg begynnte å måke den tredje plassen... Tok all snøen jeg orket å bære og pakket inn Audien. Pakket hard snø og is under bilen og lettere snø over den. Jobbet lenge med det og fikk betalt for strevet når den fisefine dama på 45+ kom ut og skulle kjøre. Hun fikk ikke låne spaden min, så hun måtte ringe etter mannen sin for å få han til å hjelpe henne.

Jeg ga henne ei skikkelig lekse om folkeskikk mens den stakkars gubben lette etter bilen hennes i snøhaugen.

Når bilen var synlig og startet, kom de ikke av flekken pga snøen jeg hadde pakket under bilen. De sleit som faen og jeg lo :)

Tror ikke hun tar andre sine P-plasser mer.....

Hvertfall ikke på vinteren :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

you snooze, you loose. ikke no å hisse seg opp over.. jeg har latmannsarm under setet for sånne som deg, sopp...

LOL!!!! Ingenting er så frekt som å ta p-plass. Snike litt i trafikken er greit, men bøffer noen parkeringsplassen min kan de få ha så mye balltre de vil i bilen, de kommer tilbake til 4 flate dekk hvis de er heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider