PetterS Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 har kobla alt opp etter "negativ trigger" brukanvisningen nå.. men vet egentlig ikke om det er det.. Kan det være begge deler, at den må kobles etter "Negativ/Positiv trigger" eller eventuelt bare "Positiv trigger" ? Siter Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96' Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96' Get low - No matter how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Vil denne funke på min 1996: http://www.streetdesign.no/?id=7628 ? :) Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 @ Frankyboij: Ja, vil da tro det..! Har lyst på den selv =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roysen Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Vil denne funke på min 1996: http://www.streetdesign.no/?id=7628 ? :) Har du fått prøvd denne og hvor i Oslo/Akershus området kan man få slipt opp sånne nøkkel emner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Hva koster det sånn ca å få slipt opp to nøkler da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 Hei igjen :D Lenge siden sist, hehe. Om noen vet, er det mulig å koble seg innpå blinklysene i bagasjerommet? Jeg har ikke så veldig lyst til å trekke en kabel helt fram! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 fungerer sikkert fint det;) men om det også vil blinke på dem fremme er jeg mer usikker på:P aner ikke hvordan systemet er lagt opp, men vil tippe blinklysbrytern er koblet til et rele, og om du kobler deg inn på blinklysene bak så vil vel ikke dette trigge releet og da vil det heller ikke blinke forann. Er jo ikke sikkert det er sånn det fungerer, men er nå i hvert fall sånn jeg ser det for meg. men er vel ikek verre enn at du tar kabelen som er til blinklyset og legger på den/holder den innpå stål biten i pæreholdern som er + på blinklyset og låser/låser opp bilen og får en til å stå forann for å se om det skjer noe her. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 (endret) Fikk pakken fra Rightclick i dag. Jeg var uheldig med pakken siden statens skattesniffere tok pakken min til tollbehandling, og jeg måtte betale noen kroner i toll. Er en trøst at det uansett er billigere der i fra kontra norske nettsider. Skal teste ut dette på Lørdag når jeg ikke har jobb :D Gleder meg :) Edit: Har koblet alt opp nå, men den funker ikke. vanlig sentrallås funker da. What to do? Endret August 27, 2011 av Linke1 Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 ingen reaksjon i det hele tatt? eller klikker det i boksen du har kobla på sentrallpspumpa? uten at det skjer noe mer? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 (endret) Det klikker ikke i boksen etter som jeg hører. Skal feilsøke litt i dag. se at jeg faktisk får strøm inn til boksen. Edit: Dumme meg ^^ jeg hadde bare tatt Gul/svart og gul kabel til jord, og glemt av den svarte kabelen. Fikk svart til Jord og alt funket bra :) Nå må jeg bare strekke kablene til blinklys når jeg får tid. Til de som lurer, så koblet jeg det på en Audi a4 97-modell Sedan. Brukte dette settet, og brukte første guiden på side 3. =) Takk for guide forresten Endret August 29, 2011 av Linke1 Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 så flott :) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 (endret) Tror dere det er samme prinsipp i Nissan Primera P11? Med guiden altså? EDIT: Nå har jeg endelig fått tid (orket) å strekke ledninger til blinklysene. Funket perfekt! Vil anbefale settet fra rightclick. Billig og har god rekkevidde. Endret September 2, 2011 av Linke1 Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 (endret) En annen link: hpstuff.no Denne linken genererer en del trafikk til min nye side, microhobby.net, som desverre ikke er noen webshop lenger. Hvis noen skulle være interessert i å kjøpe disse universale fjernstyringsenhetene har jeg fortsatt fler på lager, og kan kntaktes på "henrik alfakrøll sandakerpalm.no". Hvis du har mulighet kan du gjerne oppdatere posten din til min nye kontaktinformasjon, så evt. kjøpere kan få muligheten til å ahndle billige fjernstyringsenheter :) edit: Kan også legge til at jeg har positive erfaringer med å koble opp slike "dobbel puls" systemer i VW passat tidligere, ved å lodde på standard låsing-/opplåsingsignaler direkte på kretskortet hvor bryterne i førerdøra sitter. Endret September 9, 2011 av wanna-b Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Tror dere det er samme prinsipp i Nissan Primera P11? Med guiden altså? EDIT: Nå har jeg endelig fått tid (orket) å strekke ledninger til blinklysene. Funket perfekt! Vil anbefale settet fra rightclick. Billig og har god rekkevidde. hvordan løste du dette med bliklyset? en kabel til hvert av blinklysene? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 hvordan løste du dette med bliklyset? en kabel til hvert av blinklysene? Stemmer det. Siden ledningene også er små gikk det veldig fort å strekke de bak. Jeg bare pressa de under lista på sida til jeg kom bak :) Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg