Gå til innhold

Automatisk brannslukker for Motorrom i bil.

Ranger emnet


Shadow_iX

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier så er jeg på jakt etter slike automatiske brannslukknings systemer til montering i motorrom i bil, det er trangt om plassen så de få systemene jeg har alt sett på til båt passer meget dårlig.

 

Om noen vet om noe så post gjerne dine inspill her. :)

 

PS: Skulle tråden vise seg å være felplassert så kan en moderator bare flytte den uten å måtte varsle meg.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sånne automatiske slukkningsanlegg på jobben men tror neppe at de passer under panseret på en bil. de er laget for flymotorer, men prinsippet er jo lik. sjekk på ebay om du finner noe.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som emnetittelen sier så er jeg på jakt etter slike automatiske brannslukknings systemer til montering i motorrom i bil, det er trangt om plassen så de få systemene jeg har alt sett på til båt passer meget dårlig.

 

Om noen vet om noe så post gjerne dine inspill her. :)

 

PS: Skulle tråden vise seg å være felplassert så kan en moderator bare flytte den uten å måtte varsle meg.

 

Det du iallefall bør se etter er ett som benytter seg av CO2, så slipper du å ødelegge så mye deler når uhellet først er ut, mulig den kan gå å fikse noe selv med noen rør og en CO2 flaske og noen ventiler og greier, men det krever nok at du trykker på en knapp eller noe i bilen for at systemet skal slukke da, men løsningene er jo mange om man gidder å prøve å bygge noe selv..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår