jeger64 Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei Jeg har et problem med sentrallåset på passasjersiden forran på min Audi A4-02 Avant. Døren er låst, åpnes ikke av sentrallåsen. Når jeg bruker sentrallåsen hører jeg at motoren går i dørlåsen. Har hatt bilen stående i varmgarasje så den er ikke frosset. Problemet er at der ikke er nøkkelhull (kun på førerdøren) på denne siden, det er heller ikke "låseknapp/pinne". Så er der noen der ute som har en løsning på dette?? Har snakket med NAF og de mener at der ikke er noen stag som det lar seg "dirke" for å få den opp. Dørtpanelet dekker hele døren så dette lar seg heller ikke fjerne når døren er lukket, tror jeg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 HeiJeg har et problem med sentrallåset på passasjersiden forran på min Audi A4-02 Avant. Døren er låst, åpnes ikke av sentrallåsen. Når jeg bruker sentrallåsen hører jeg at motoren går i dørlåsen. Har hatt bilen stående i varmgarasje så den er ikke frosset. Problemet er at der ikke er nøkkelhull (kun på førerdøren) på denne siden, det er heller ikke "låseknapp/pinne". Så er der noen der ute som har en løsning på dette?? Har snakket med NAF og de mener at der ikke er noen stag som det lar seg "dirke" for å få den opp. Dørtpanelet dekker hele døren så dette lar seg heller ikke fjerne når døren er lukket, tror jeg?? høres ut som overføringa mellom motor og lås er gåen, selv om jeg faktisk trodde motoren var montert direkte på låsen. Du har egentlig ikke noe annet valg enn å prøve å få av panelet, eller sette den inn et sted der dem gjør det for deg:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeger64 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Får sjekke med et verksted, eller så får jeg prøve å nå tak i en "blueprint" over dørlåset. Noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 http://www.vagcat.com Du må registrere deg der, men det er gratis :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeger64 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Du må registrere deg der, men det er gratis :) :winNydelig, tusen takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeger64 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 En oppdatering.:hailvw Har hatt bilen på Møller. Eneste løsning var å kutte hull i dørtrekket. En kurrant løsning om det ikke var for at det er skinninteriør (lys beig) og dette koster 6500,- nytt. Brukt var ikke å oppdrive. 6500,- + dørlås til ca 2000,- gjorde dette til en kostbar sak. Det var da de små grå plutselig begynte å fungere. Løsningen ble å kjøpe en brukt dør med låsekasse til 2000,- fikk denne lakkert til 1500,-. Kuttet deretter hull i orginaldørplaten (utsiden) og fikk opp låsen. Deretter var det bare å bytte dør, sette på det orginale dørtrekket og jeg "sparte" ca 5000,- Må si jeg er mektig imponert over tysk ingeniørkunst dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Genialt:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg