Egil123 Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 heisann jeg sitter på en astra gtc, 1.9 diesel.. leiter egentlig etter noen fine felger til min svarte bil :P størrelse 18-19".. kan noen hjelpe meg med å finne noen som passer min bil og til en rimelig penge? takk skal dere ha :) Siter - 1998 Mazda MX-5 1.6 - 2008 Opel Astra GTC 1.9(Solgt) - 1999 Opel Vectra 1.8 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 http://www.dekkindustrien.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Pis og kvalitet henger som oftest godt sammen, og kjøper du billig verktøy, ender du bare opp med å dra ut og kjøpe nytt igjen. Moralen er; Legg noen ekstra kroner i felga, det betaler seg både kvalitetsmessig og KANSKJE til og med utseendemessig. Utover det, så er forespørselen din ganske vag. Sier ikke dette for å slenge med leppa, men poengterer det innlysende. Det er et hav av felgdesigner der ute som kan kle bilen din kjempegodt, men for å redusere søkeområdet fra "fine felger" til konkrete forslag, må du gi leserne litt mer kjøtt på beinet ved å si hva du faktisk er ute etter, hvilken stil du setter mest pris på. Med/uten kant? Lakket kant eller edelstålkant? Helkromma felger? Sort/antrasit (grått) senter, eller andre farger? Mange/få eiker? Skrudde/helstøpte felger? Du må definere behovet for at søket skal bli så enkelt som mulig =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Pis og kvalitet henger som oftest godt sammen, og kjøper du billig verktøy, ender du bare opp med å dra ut og kjøpe nytt igjen. Moralen er; Legg noen ekstra kroner i felga, det betaler seg både kvalitetsmessig og KANSKJE til og med utseendemessig. Utover det, så er forespørselen din ganske vag. Sier ikke dette for å slenge med leppa, men poengterer det innlysende. Det er et hav av felgdesigner der ute som kan kle bilen din kjempegodt, men for å redusere søkeområdet fra "fine felger" til konkrete forslag, må du gi leserne litt mer kjøtt på beinet ved å si hva du faktisk er ute etter, hvilken stil du setter mest pris på. Med/uten kant? Lakket kant eller edelstålkant? Helkromma felger? Sort/antrasit (grått) senter, eller andre farger? Mange/få eiker? Skrudde/helstøpte felger? Du må definere behovet for at søket skal bli så enkelt som mulig =) Mvh A.K siden "en rimelig penge" lå i ønsket la jeg inn linken. stort sett får du hva du betaler for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Her er et sett greit pene felger i 19", men de vil koste litt da, god tysk kvalitet fra Schmidt. 8.5x19 foran og 9.5x19 bak, 235/35-19 dekk rundt om. Bilen er ikke senket, felgene er 1-piece og heter Phantom. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Med mindre det er en OPC med ekstra sportsunderstell må den være ytterligere senka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Feil, bildene er hentet fra Schmidt's egen hjemmeside, under teknisk er bilen oppgitt til originalt undertell... Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg