Gå til innhold

Min Volvo 740TIC 88mod

Ranger emnet


Robinsp

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Har da montert nye dempere og fjører bak:).. skal bytte framme også når jeg gidder det:P Holder også på med å bytte til ny lamell diff da min ikke fungerer så godt:P Og så får jeg vell nye bremseskiver, håndbrekk bånd og klosser bak i neste veke en gang:) framme er bremsene skifta for noen måner siden.

Volvo 740 TIC 88mod

Volvo 850 T5 95mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vell legge ut noen bilder fra i vinter da:P

 

Knuste faktisk bare grillen her:P hehe

 

DSC00013.jpg

 

DSC00014.jpg

 

Hytte tur til Bjorli:D

 

DSC00019.jpg

 

29112009319.jpg

 

DSC00003.jpg

 

Nyvaska på nyttåraften;)

 

DSC00010.jpg

 

DSC00011.jpg

 

Dårli måka en natt jeg skulle hjem:P

 

DSC00037.jpg

 

DSC00050.jpg

 

Og så litt bilder fra ifjor sommer:) Blir flott med sommer igjen ja!:D

 

DSC06946.jpg

 

DSC06948.jpg

 

DSC06951.jpg

 

Tidlig på morgenen:)

 

DSC06987.jpg

Volvo 740 TIC 88mod

Volvo 850 T5 95mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bakdempere å fjører er nå montert bak.. og så har jeg tatt ut diffen i bakakslingen men skal bytte lammelene i diffen og bytte over speedometerringen før jeg setter i den andre jeg har kjøpt;) og så blir det å sette på nye bremskiver, klosser og handbrekk band etter det:P sveisa også nye fester bakerst på eksosannlegget så det ikke hopper av gummi opphengene hele tiden:P skal også tektylere under bilen og inni hjulbuene etter hvert.

Volvo 740 TIC 88mod

Volvo 850 T5 95mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt nye lesjøfors senkefjærer og Bilstein sport bakdempere:) eu kontroll i slutten av februar så må begynde å bestille inn litt deler:P vet jeg må bytte bremskiver og klosser bak også.

 

Mye måtte du ut med for dette?

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår