Gå til innhold

Min Volvo 740TIC 88mod

Ranger emnet


Robinsp

Anbefalte innlegg

Motoren ble tatt ut for noen dager siden.. så nå skal jeg bare få vasket motorommet så skal FKen settes i bilen:)Har også fått sotet side rutene bak..blir sotet framme når jeg får kjøpt mer soting.

 

Litt bilder av bilen sann den står nå:

 

DSC00167-1.jpg

DSC00165.jpg

 

Og ett bilde av hullet i gammle motoren:)

DSC00173.jpg

Endret av Robinsp

Volvo 740 TIC 88mod

Volvo 850 T5 95mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sveis hullet.. smekk på ny råde å sladd videre! Knakk en råde på en opel cih motor for 10 år siden, den laga lignende hull.. Støpejernselektrode, en bit jeg slipte til fra en gammel vedovn, forvarme, sveise.. Tut å kjør 4 timer etter havariet! Ung å uten bekymringer for noe!

Opel omega 2,5-96

Opel omega 2,5-96 Nr2!

Opel manta-72 2,4i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sveis hullet.. smekk på ny råde å sladd videre! Knakk en råde på en opel cih motor for 10 år siden, den laga lignende hull.. Støpejernselektrode, en bit jeg slipte til fra en gammel vedovn, forvarme, sveise.. Tut å kjør 4 timer etter havariet! Ung å uten bekymringer for noe!

 

Hehe:D Har FK motor ståandes som snart blir satt i så:P

Volvo 740 TIC 88mod

Volvo 850 T5 95mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:D Har FK motor ståandes som snart blir satt i så:P

 

sikkert minst like greit! Lurer på å stikke til sverige å hente heil 940 turbobil. Trenger turbo i min og. Ser vi er "naboer" kan ikke huske å ha sett raud 740 i "Bmw land" Føler meg drapstrua kvar gong jeg kjører til fosnavåg med lettpynta 7førren..

Opel omega 2,5-96

Opel omega 2,5-96 Nr2!

Opel manta-72 2,4i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert minst like greit! Lurer på å stikke til sverige å hente heil 940 turbobil. Trenger turbo i min og. Ser vi er "naboer" kan ikke huske å ha sett raud 740 i "Bmw land" Føler meg drapstrua kvar gong jeg kjører til fosnavåg med lettpynta 7førren..

 

Ja hadde vert noe de;) Bor rett over Dragsund brua:) så langt ifra BMW land!:D hehe..

Volvo 740 TIC 88mod

Volvo 850 T5 95mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Men kan ikke huske å ha sett bilen din! Lite brukt? Longt ifrå na erling dragsund? Johan gjerde?

 

Fylle 18år i mai ej so hekje brokt den nåke.. men han so hadde den før mej va inna Larsnes.. bor ut på Dimna en plass no..ej bor rett oppa på ditta vatne so e attme Gurskøy sveis, odim å alt ditta der:P so bor litt før na Johan Gjerde, de e vell onkelen hass pappa vist ej ikkje teke heilt feil.

Endret av Robinsp

Volvo 740 TIC 88mod

Volvo 850 T5 95mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår