Gå til innhold

2003 Passat tdi 4-motion (SELGES)

Ranger emnet


jokki

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært å hentet meg en 2003 passat tdi 4-motion...

 

scaled.php?server=88&filename=dsc00565iu2.jpg&xsize=640&ysize=480

 

Litt info om bilen:

KW 3 justerbart senkesett fra NorskBildelSenter

19" RS4 II felger på sommer

Sort delskinn

Regnsensor

Ryggesensor

orginal xenon i nærlys (blir byttet til 6000K pærer da den ene pæra er bynt å bli rosa)

130 hk

4-motion

ettermontert xenon i spredere og langlys

 

 

sålangt er jeg veldig fornøyd med bilen :) ska gjøres en del med denne etterhvært.

Da jeg kjøpte den var den helt orginal, fikk Møllerbil Sandnes og Jæren til og montere justerbar senk, og fikk med sommerfelger i prisen. betalte 242 000 kr for bilen :)

Endret av jokki

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 130 hk :) ja, sitter bare å vente på lønningsdag, ska bestille inn noen xenon, ny grill, øyelokk, bakrutesenker og kanske riger leppa til bagasjelokket.

kosta endel og kjøre opp hit og flybilleter ned, var 260 mil fra Stavanger og til kirkenes :p

 

ja var en godt utgangspunkt denne, er ikke ett stensprag på fronten, eldre mann som har hatt denne tidligere og har vært ekstremt nøye både med sørvice og vedlikehold :D

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke plastikkraketter, så denne blir bare lakket ned, rieger bakrutesenker, øyelokk, emblemfri grill lik den orginale, soting og kanskje frontleppa til rieger, men synes denne egentli blir for drøy i forhold ti resten av bilen :)

 

har kanskje ansakaffet meg 17" vinter felger, disse felgene er hvit e, blir kanskje litt spess, men er bedre en 15" stål med kapsler :D

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sies at de skulle bare ha 215000 for selve bilen, da med 90000 km service og regreim/vannpumpe bytte. KW 3 senkesettet koster 15 tusen på norsk bildel senter, montering av dette koster noen tusen, og 19" felgene med 235/35/19 dekk koster 12900 kr hos Norsk bildelsenter. så ender på 243 000 kr, før felger og senk montert på bilen.

 

grunnen til at jeg fikk dette montert hos forhandler og fikk felgene med bilen var for å få alt utstyret i bil lånet :) enklere det enn å legge ut 60000 kr iløpet av de 3 første mnd man har bilen, skal jo lakkes ned, monters stereo, soting på ruter, å litt ny plast enkelte plasser. dette koster fort penger :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke dumt å pakke dette inn i lånet da, er ikke alle firma så er behjelplige med dette, så neste gang så skal eg høre på biler der du handlet,,

 

Og når det gjelder passat 4motion og golf 4motion, så er passaten mye mer morsom på glatta, man har mye mer kontroll på sladdene og kan leke seg mye mer,, mens man måtte nesten fremheve sladden selv på golf, så kan man bare gi gass med passat, så kommer ræva ut,

digger meg i snøføre her nå,

 

Anbefaller sterkt en skliplate til understellet, bunnpanna smokkes lett hull i, og hadde eg ikke hatt denne plata mi, så hadde eg sikkert måttet byttet flere bunnpanner..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår