Oleee Skrevet Desember 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Laaars Da syns jeg du skal kjøpe det ;) Selges faktisk på Torshov hvis du har det i nærheten, eller så kan du bestille på http://www.felg-import.no Har flere Torshov'r i nærheten jeg vettu..;) Veit du om det rattet er større eller mindre enn det som sitter orginalt i Golf III? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Raid leverer Ratt med Airbag. wang911 satte et slikt i sinMx-5 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 drit nå i detta momostyret ;P kjøp heller sparco.. børsta alupedaler.. semska ratt.. et par fine bøttestoler :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Helios drit nå i detta momostyret ;P kjøp heller sparco.. børsta alupedaler.. semska ratt.. et par fine bøttestoler :) Vis meg bilder Helios! :) Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Helios drit nå i detta momostyret ;P kjøp heller sparco.. Sparco Torino II seter f.eks... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Helios drit nå i detta momostyret ;P kjøp heller sparco.. børsta alupedaler.. semska ratt.. et par fine bøttestoler :) nænænæ :D Fikk rattbossen min idag. Mangler altså bare stolene. Mangler bare å skru på gasspedalen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Er det bare meg eller ser de pedalene glatte ut. Åssen er de når det er vått? Er det ikke gummibelegg på de eller er det bare jeg som fantaserer? Lurer litt på å bytte ut pedalen i pugen og kanskje rattet. Hvor mye kosta rattet ditt?? Pedalene kosta 250 itt sant? Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Oleee Har flere Torshov'r i nærheten jeg vettu..;) Veit du om det rattet er større eller mindre enn det som sitter orginalt i Golf III? Jeg er ikke 100% sikker, men det er nok litt mindre. Ikke MYE, men litt. Er ganske digg å holde i også... har det ikke selv, men jeg har alltid svingt innom Torshov hver gang jeg går forbi for å prøve-holde! :D Hvis du vil ha sparco, så kan du sjekke ut http://www.gundersenmotorsport.com Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Mr. Aerodeck Er det bare meg eller ser de pedalene glatte ut. Åssen er de når det er vått? Er det ikke gummibelegg på de eller er det bare jeg som fantaserer? Lurer litt på å bytte ut pedalen i pugen og kanskje rattet. Hvor mye kosta rattet ditt?? Pedalene kosta 250 itt sant? De er ikke noe glattere enn gummi hvertfall, det er sandblåst alu så de er mye grovere enn det kommer frem på bildet. Man får kjøpt sånne gummiknotter fra OMP til å tre inn i hullene hvis man ønsker det. Pedalsettet koster 250,- ja. Rattet koster 1650,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg