Gå til innhold

bilside

Ranger emnet


bilfakta

Anbefalte innlegg

Nå vil ikke jeg skuffe deg, men. Desginet er ok. Men man burde ha ett skikkelig domene navn, hvis det skal virke seriøst.

 

Noe annet er også RETTSKRIVNING. Jeg fant mange stave feil osv, og det gir meg et inntrykk av at personen som startet siden er 15-16 år, og desverre helt sikkert ikke har noe særlig peiling på det han prøver å skrive om der.

 

Ett eksempel er;

 

Daewoo eller Beringo? Hva er best?

Berlingo 78.95%

Daewoo 21.05%

19 Total votes

 

Daewoo er et eget bilmerke, og Berlingo er en modell ifra Citroën. Dette er èn ting som får det til å virke useriøst.

 

Men fortsett, så blir det nok bra til slutt..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på leting etter et bedre domene navn.

og det med berlingo og daewoo var et spøk mellom meg og en kompis, han husket ikke hva daewooen hans het, så det ble bare slik.

er fult klar over at berlingo er en bilmodell og daewoo er et bilmerke. kjører tross alt en berlingo.

 

Hva med de som ikke vet at det er en intern spøk da? De vil se på sånne feil som at dem som holder på ikke har peil.

 

Hold deg til et språk og rett opp i skrive feil. Stor bokstav etter . f.eks.

Endret av Mustang95

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne noen punkter:

1. Angående avstemningene:

Sportsbiler, så nevner du superbiler. Og skrives Porsche.

Mest praktiske bil, så nevner du store biler som Vito og Transporter i samme åndedrag som Partner/Berlingo og Combo..

 

2.

Hold deg til 1 språk. ikke bruk både norsk og engelsk

 

3.

På f.eks Motorsiden, så ville det vært mye lettere å lese med noen pauser her og der.

 

 

Sikkert en del annet og, som f.eks at countergreia etc ikke behøver egen side, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å være konstruktiv :D

 

1. Rettskrivning (masse skrivefeil virker useriøst)

2. Domenenavn (useriøst domene du har)

3. Faktafeil (ottomotor er ikke lik firetaktsmotor f.eks)

4. Kopiering av artikler fra andre nettsteder er patetisk og respektløst. Du kan fortelle teksten med dine egne ord eller referere til f.eks wikipedia.

5. Nettsidene dine ser ut som de er produsert av en hjemmesidegenerator, dvs litt uprofesjonelt.

6. Forretningside. Hvorfor skal folk besøke nettopp din side? Hvorfor skal de velge den framfor de tusen andre på nettet?

 

Hard dom, men du spurte jo etter meninger... :)

 

min side heter http://bilfakta.page.tl

det kan du finne info om bil, bilsider, og spørre om ting en trenger hjelp til med bil. siden er ikke 100% ferdig, setter pris på om noen kan gå inn på siden å bedømme den på forhånd takk

sig.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er supert..

 

En godt organisert side med teknisk informasjon om nye og gamle biler kan være interessant.

 

Finn.no har en slik tjeneste, men tror de har lagt ned tjenesten som forteller om eldre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jo ikke dette så så gæli ut jeg da..

Nå er jo ikke jeg av de som har aller mest peiling på bil, rent teknisk eller noe, men i prinsippet synes jeg du har et bra utgangspunkt her.

 

Men, rettskriving er viktig for å bli tatt seriøst.

Orddeling, store bokstaver etter punktum, ord som er skrevet på dialekt, osv..

Om du sliter med sånt selv, så er jo ikke det noe problem, hva med å få noen til å korrekturlese?

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår