Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 (endret) noen som vet hvor denne ledningen skal ?? fikk på de 2 andre, jeg vet jo hvor de satt, men har ikke peil på hvor den 3. ledningen skal :S den går opp til batteriet sammen den store ledningen som sitter på dynamoen. Den skal ikke på starteren? eller er det jording? sorry at jeg høres dum ut asså, men jeg husker ikke hvor ledningen skal, så derfor spør jeg her på forumet ;) Takk for hjelp! Endret Februar 8, 2009 av Turbobenni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 mulig den skal til gods på dynamoen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 mulig den skal til gods på dynamoen... Hva mener du med gods ?? ;) skal den oppå den andre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Om motsatt ende går til pluss på batteriet så skal den til starteren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 gods=jord Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Om motsatt ende går til pluss på batteriet så skal den til starteren. Ja, den går til pluss, men blir dette riktig da ? Starteren Det jeg har merka med rødt, trur jeg er ledningene som skal gå til starter/dynamo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 gods=jord Hehe, sorry, dumme meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 (endret) Ja, den går til pluss, men blir dette riktig da ? Starteren Det jeg har merka med rødt, trur jeg er ledningene som skal gå til starter/dynamo. Ja, det ser bra ut. Du mangler den tynne ledningen som går til innslaget på starteren (6,3mm kabelsko), altså den som kommer fra tenningslåsen. Fra batteriet skal det gå pluss til starter og dynamo. Ofte går det bare en ledning fra pluss på batteriet til starteren og derfra en videre til dynamoen. På din går det visst to separate, men det gjør samme nytten. Hvilken bil er det forresten? Endret Februar 8, 2009 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Ja, det ser bra ut. Du mangler den tynne ledningen som går til innslaget på starteren (6,3mm kabelsko), altså den som kommer fra tenningslåsen.Fra batteriet skal det gå pluss til starter og dynamo. Ofte går det bare en ledning fra pluss på batteriet til starteren og derfra en videre til dynamoen. På din går det visst to separate, men det gjør samme nytten. Hvilken bil er det forresten? Snakker du om den ? har plugga den inn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Snakker du om den ? har plugga den inn ;) Er den jeg mener ja. Manglet på bildet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Er den jeg mener ja. Manglet på bildet ;) Det er bra ;) takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Det er bra ;) takk for hjelpen :) Er derfor vi er her :). Hvilken bil er det forresten? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Er derfor vi er her :). Hvilken bil er det forresten? Audi 80 avant ;) Er quattro og V6, så jeg koser meg med den bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg