Gå til innhold

Nå er det SNØKAOS igjen..

Ranger emnet


jonleo

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ville bare dele denne med dere.. ;)

 

Kongen forsinket av snøværet - Aftenposten

 

Også på E6 sørover, mellom Oslo og Østfold er det svært glatt, men da Aftenposten.nos reporter kjørte denne strekningen valgte mange bilister likevel å ligge i opp mot 100 kilometer i timen i venstre felt. Det går ikke like bra for alle og mange kjørte av veien.

 

Ved 12-tiden lå flere biler i grøfta mellom Ås og Vestby og det var lange køer, men det skal ikke være meldt om alvorlige personskader.

 

..bekreftes. Just vært ute en tur, og det gikk til tider i 30-40 på E6 nå :)

 

Se denne også da.. sånn kan det gå ;)

 

Flere biler av veien - Østlandets Blad

 

 

EDIT:

Fant enda mer ; :)

 

Folk stopper midt i veien - Nettavisen

Endret av jonleo

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHA.. nesten ikke noe snø her ^^

 

Ja, er ikke det litt vittig? I nord hører jeg det er nesten tørt på bakken mange steder, og her nede har vi mer enn nok.

 

Men det er vel en del av det å bo i Norge..

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke det litt vittig? I nord hører jeg det er nesten tørt på bakken mange steder, og her nede har vi mer enn nok.

 

Men det er vel en del av det å bo i Norge..

 

det er bra at noen har snø å da :P hehe. her er det max 10 cm i snø brøytekanten :P hehe

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra at noen har snø å da :P hehe. her er det max 10 cm i snø brøytekanten :P hehe

 

Ja, jeg har mer enn nok. Var en kar og brøyta oppe på gården her ista, og en knapp time senere er det 10+ cm på veien igjen, nesten ingen vits å brøyte. Kommer til å være ikke-kjørbart på et par-tre timer.

 

..med min bil, ihvertfall :P

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har mer enn nok. Var en kar og brøyta oppe på gården her ista, og en knapp time senere er det 10+ cm på veien igjen, nesten ingen vits å brøyte. Kommer til å være ikke-kjørbart på et par-tre timer.

 

..med min bil, ihvertfall :P

 

med din bil ja ^^

 

kan kjøre med bilen min enda jeg ^^ men kan ikke komme så mye mer snø :P hehe

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare minne på at vi bor i Norge og at datoen er 07/02-09

Altså det er vinter som igjen kan innebære endel snø og kulde.

 

Siden jeg er oppretter av yrke så ønsker jeg den velkommen ;)

 

du får IKKE inn bilen min :P haha..

fordi jeg retter ut mine bulker selv :D

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare minne på at vi bor i Norge og at datoen er 07/02-09

Altså det er vinter som igjen kan innebære endel snø og kulde.

 

Siden jeg er oppretter av yrke så ønsker jeg den velkommen ;)

 

Vel, du får stille deg langs E6 her ute og prøve å fortelle folk det. Er i alle fall mange som ikke har forstått det ;)

 

Og nei, du får ikke inn min heller. For jeg bulker ikke :D

 

(Hittil, i alle fall..)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår