16vturbo Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Bilden går helt fint på tomgang, ikke noe fjusking. Drar jeg ut giret på halv gass så er det null fjusk, .en når jeg trykker gassen i bunn så går det ganske greit opp til 4000+-,men etter det så bjynder den å fjuske. Der er helt nye pluggledninger og plugger. Noen som vet hva problemet kan være? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 takk for hjelpa! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 nå har jeg ikke så mye snøring på hvilken tennig det er på disse? sjekka coil(er) fordelerlokk hvis det finnes, fordeler, følere osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 er fordelerlokk og rotor på disse. lyser/blinker det i motorlampa? i tilfelle kan du lese ut feilkoder Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Høres vell ut som veiv/kamføler Pluggåpninger Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Der er ikke fordelerlokk og stift på disse here nei... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg