Kimsn Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hei Æ har en Passat 02-03 mod 3bg,e d noen som kan hjelpe mæ. bilen jager på turtall under kjøring,soter noe så jævli.svart røyk ved gass pådrag. har noen vært bort i noe sånt på passat????ka som må byttes,har bytta regreim og dieselfilter,blei ikke noe bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 vag-com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeateM Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Min passat (dog noe eldre 94') jager også. Ganske mye igrunn, et intervall på nesten 500 rpm på det meste. Stakk innom et verksted og fikk beskjed om at "det derre e det ikke no å gjør no me, alle dem e sånn". Jeg har en mistanke om en dårlig tomgangsregulator da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg tømte en halv boks forgasserrens igjennom tomgangsregulatoren på min -94 passat, Da gikk den reint igjen. Det var som å få en ny bil etterpå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeateM Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 :D skal prøves!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsn Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 har fått bilen i orden:)stor hul i turboslangen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg