Grev1 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Noe spesielt jeg bør passe på når jeg demonterer tromlene? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Noe spesielt jeg bør passe på når jeg demonterer tromlene? tja...eneste er å ikke dytte for mye på ene bremsebåndet. Jeg klarte å sende ut ene stempelet på bremsepumpa på den måten :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ja må ikke trykke "alt" for mye på hjulsylinderen. Kan jo presse det inn vanling, men det er fort for at en av sidene hopper ut, og da må du til å lufte bremser :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg