daniel21 Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Har et problem med golfen. Når jeg kjører i kø så blåser det bare kald luft inn i kupeèn. Så fort jeg får opp farta så blir det varmt igjen. Noen som har noen gode tips om hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by daniel21 Har et problem med golfen. Når jeg kjører i kø så blåser det bare kald luft inn i kupeèn. Så fort jeg får opp farta så blir det varmt igjen. Noen som har noen gode tips om hva dette kan være? Bruk "search"-knappen og søk på varmeapparat golf 2 eller noe.. Vært mange tråder om dette.... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 For lite kjøleveske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Enten for lite kjølevæske, eller "overtrykkssikringen". Som tidligere sagt, bruk søk knappen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg