tonyman Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei! har nettop kjøpt meg ein vovlo 240 GLE. lurte på om ka som ville vært best. Bygge turbo på den orginale motoren, eller få tak i ein 740 turbo/940 turbo maskin? lurte også på, visst eg kjøper ein av desse motorane, må eg ha girkasse hjerne osv til dei og ? eller passe 240 kasse/deler over? masse stress å få desse motorane i 240 ? :) Takk for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kjøp en FK/FT motor fra 940 du. http://www.bilforumet.no/200-serien/101600-guide-a-f-fk-ft.html Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyman Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kjøp en FK/FT motor fra 940 du. http://www.bilforumet.no/200-serien/101600-guide-a-f-fk-ft.html Takk for svar :) har du peiling sånn ca. ka ein sånn motor ligger på ? :) (i pris altså :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Tony, dette er nok det emnet det ligger flest tråder om på forumet. Anbefaler deg å søke litt, og bla gjennom noen sider. Du får mye informasjon da . :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyman Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Tony, dette er nok det emnet det ligger flest tråder om på forumet. Anbefaler deg å søke litt, og bla gjennom noen sider. Du får mye informasjon da . :) hehe, okey :) får søke og sjå litt når eg har bedre tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 FT/FK får man fra 10-15 000NOK for 15 000 er den mest sannsynlig i bra stand, komplett med ledningsnett, hjerner å alt man skal behøve.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg